*Karta zasiłków - określa, czy można dla danej umowy ewidencjonować absencje zasiłkowe (choroba, urlop macierzyński itp.)
z racji, że
a) mam zdefiniowaną umowę cywilnoprawną z ewidencją czasu pracy, harmonogramem i opcją "karta zasiłków"
b) mam dodana taką umowę cywilnoprawną
c) mam definicje listy rachunków ze stawką godzinową (l. przepracowanych godzin x stawka za godzinę)
e) mam naliczone wynagrodzenie za miesiąc X
d) mam wprowadzoną absencję choroba (wynagrodzenie 331) za miesiąc X+1
e) w absencji mam wyliczoną podstawę zasiłku i należne wynagrodzenie za czas absencji
f) chce dodać wynagrodzenie/rachunek za miesiąc z absencją X+1 jednak wynagrodzenie takie pozbawione jest pozycji wynagrodzenia chorobowego
mam następujące pytanie
1) czego nie dodałem lub co robię źle że z automatu nie mam takiej pozycji na rachunku (w definicji nie mogę dodać pozycji automatu) przy umowie cywilnoprawnej
2) ew jak w prosty sposób mogę do rachunku dodać to należne wynagrodzenie (wynagrodzenie chorobowe automat) bo za chiny program mi nie chce
a jedynie jeszcze pomniejsz wynagrodzenie za czas absencji zasiłkowej
3) czy istnieje jakiś wzorzec wydruku takiej karty zasiłkowej to jeśli tak to gdzie jest dostępny w programie
4) jak mogę pobrać parametry/wyliczenia programu odnośnie absencji zasiłkowej w edytorze definicji składnika wynagrodzenia parametrycznego takich jak:
a) podstawa zasiłku chorobowego dla danego miesiąca
b) liczbę dni do wypłaty zasiłku (nie absencji bo ta jest w edytorze dostępna)
c)) ewentualnie kwota należnego zasiłku do wypłaty za ten miesiąc obliczoną przez program
czy na to wpływa parametr okres wyczekiwania na zasiłek ?