Skocz do zawartości

LB Szef

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

LB Szef's Achievements

0

Reputacja

  1. Dzień dobry, właśnie migrujemy się z Rewizora GT do Rewizora Nexo. Jednym z kroków jest modyfikacja w naszym backoffice-owym systemie, który generuje ok 1 tysiąca dekretów dziennie. Do tej pory dekrety te były automatycznie wstawiane do Rewizora GT poprzez Sferę. W przypadku Rewizora Nexo też powstał taki interface, ale ma taką wadę, że po wstawieniu kilkuset dekretów leci nam wyjątek OutOfMemoryException z metody końcowej: NumeracjaDokumentowKsiegowych.ZnajdzEncjeRejestru. W związku z tym mamy dwa pytania. Czy da się dla Rewizora Nexo przygotować interfejs plikowy (możemy stworzyć dowolny format pliku) z którego Rewizor zaimportuje dekrety i ewentualnie nowych kontrahentów? Jeżeli taki interfejs plikowy jest niedostępny/nierealizowalny, to czy we właśnie zaimplementowany przez nas rozwiązaniu, podczas masowego dodawania dekrektów (pozycji WN/MA) powinniśmy np. co 100 dekretów uruchomiać jakaś metodę "czyszczącą"?
  2. Nasza aplikacja wykorzystuje następujące biblioteki: InsERT.Moria.API.dll, InsERT.Moria.DaneDomyslne.dll, InsERT.Moria.EwidencjaVAT.dll, InsERT.Moria.Klienci.dll, InsERT.Moria.KsiegowoscPelna.dll, InsERT.Moria.ModelDanych.dll, InsERT.Moria.Rozrachunki.dll, InsERT.Moria.Sfera.dll, InsERT.Mox.Core.dll, InsERT.Mox.EntityFrameworkSupport.dll, InsERT.Moria.Security.Core.dll, Najpierw zaktualizowaliśmy jedynie InsERT.Moria.ModelDanych.dll, następnie zaktualizowaliśmy wszystkie biblioteki na te, które znajdują się w katalogu: c:\Users\{użytkownik}\AppData\Local\InsERT\Deployments\Nexo\{podmiot}\Binaries, a mimo to dostajemy wciąż ten sam komunikat błędu.
  3. Nasza aplikacja WinFormsowa posiada jedynie referencje do bibliotek SDK pobranych bezpośrednio ze strony. Zarówno nasza aplikacja jak i biblioteki SDK nie znajdują się w tym samym katalogu, co Rewizor.
  4. Tak - Rewizor w wersji 42.0.3 był uruchamiany na tym samym komputerze i użytkowniku co rozwiązanie sferyczne
  5. Dzień dobry, podczas próby połączenia się do bazy danych z wykorzystaniem SDK otrzymujemy następujący błąd: System.InvalidOperationException: 'W podanej bazie danych nie można uruchomić rozwiązania sferycznego, ponieważ zawiera ona oczekujące aktualizacje. Uruchom najpierw produkt z linii nexo, aby przeprowadzić aktualizację.' Po uruchomieniu Rewizora Nexo widzimy wersję: InsERT nexo 42.0.3 (5880) W narzędziu serwisowym baza danych ma wersję: 14.0.2042.3 42.0.3 (5880) Pobrane SDK ma nazwę katalogu: nexoSDK_42.0.3.5880 Problem pojawił się po aktualizacji do wersji 42.0.3.5880, wcześniej na wersji 41.1.3.5696 wszystko działało bez zarzutu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...