Skocz do zawartości

Joanna Brenk

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Joanna Brenk's Achievements

1

Reputacja

  1. Wielokrotne próby pracy na insert mobile zniechęciły większość osób w mojej firmie do korzystania. Po pierwsze dane nie pobierają się z GUS. Po drugie często wprowadzone do kalendarza sprawy gdzieś "magicznie" znikają. Kolejnym problemem jest to, że program przechodzi w takie zawieszenie, że użytkownik nie może z niego korzystać (załączam zdjęcie - kółko synchronizacji nieustannie się kręci, a zrestartowanie aplikacji nic nie daje. Proszę o informacje czy są to stałe problemy tej aplikacji czy mają Państwo jakieś rozwiązanie. Raz był u nas przedstawiciel, który wdrażał nam programy Nexo, ale miałam wrażenie, że w kwestii tej aplikacji niewiele był w stanie powiedzieć. Pytanie czy skoro nie ma w planach rozwoju tej aplikacji jest jakieś rozwiązanie, które da możliwości pracy w terenie przedstawicielom i umożliwi integrację z subiektem i gestorem?
  2. Dzień dobry, Szukam odpowiedniego rozwiązania w programie odnośnie ewidencji reklamacji/ wymian gwarancyjnych. Widzę, że jedyną opcją są wspomniane wyżej zlecenia serwisowe. Niestety domyślnie można umieścić w formularzu jedynie urządzenia, a moja działalność obejmuje towary i nie mogę ich umieścić. Czy planowana jest jakaś zmiana?Czy jest na to sposób? Inna kwestia to w jaki sposób wygląda wystawianie dokumentów - w przypadku reklamacji, wydania części - WZ, a w przypadku sprzedaży części - FS? Czy można te dokumenty wystawić z poziomu zlecenia serwisowego? Czy jest to jakoś oznaczane na liście, że takie dokumenty zostały wystawione, żeby w razie przeoczenia było to łatwe do znalezienia/przefiltrowania? Czy można tworzyć podsumowania wszystkich dokumentów serwisowych - osobno WZ i osobno FS, żeby mieć nadzór nad poziomem tych kosztów Z góry dziękuję za wszelkie informacje i podpowiedzi.
  3. Standardowo funkcjonujemy w ten sposób, że wystawiamy zamówienia/pro-formy i po uszykowaniu przez magazyn towaru wystawiamy ostateczną fakturę. Czy jest możliwość na etapie wystawiania faktury z zamówienia/faktury pro-forma poprzez kody EAN zweryfikowania czy jest zgodność pomiędzy wystawionym zamówieniem, a naszykowanym przez magazyn towarem?
  4. Czy można stworzyć raport listy klientów z numerem oraz datą ostatniego zakupu? Wchodzenie w każdego indywidualnie i sprawdzanie informatora zajmuje masę czasu. Chcielibyśmy mieć możliwość zbiorczo sprawdzenia do jakich klientów powinniśmy zwrócić się z zapytaniem o kolejne zamówienie/ lub dowiedzieć się czy wszystko dobrze po upływie miesiąca czasu od zamówienia itp.
  5. W jaki sposób wyłączyć widoczność działań innych użytkowników w kalendarzu Gestor. Mamy kilka osób w firmie, które pracują w różnych obszarach i widzą obecnie wszystkie działania innych użytkowników w kalendarzu, co powoduje chaos. Chcielibyśmy, żeby w biurze był jeden kalendarz wspólny(widoczny dla kilku osób) oraz osobne kalendarze dla handlowców (którzy nie mają widzieć działań z biura, ani biuro nie widzi ich działań). z góry dziękuję za pomoc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...