Skocz do zawartości

Anna Makowska

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Anna Makowska's Achievements

2

Reputacja

  1. Wracając do tematu - zwróciliśmy zakupioną nową licencję na subiekta i zakupiliśmy abonament do posiadanej licencji. To załatwiło cały problem poruszony w moim poście proste rozwiązania są najlepsze pozdrawiam !
  2. Dziękuję za konkretną odpowiedź, bardzo rozjaśniła mi myślenie i mam nadzieje że wszystko już na spokojnie ogarniemy :] Raz jeszcze dziękuję i pozdrawiam
  3. Dzień dobry. Mam problem nie tyle techniczny co logiczny :))) A więc - używaliśmy w firmie Subiekta 1.33 i przyszedł czas na zmianę na najnowszą wersję, właśnie z powodu Sfery. Z rozpędu zakupiliśmy pożądana wersje programu i zaczęliśmy z niej korzystać, (już 2 dni sprzedaży) Oczywiście zakupione klucze rejestracyjne nowej wersji nie pasowały do naszego programu - nie odblokowywało ficzerów z najnowszej wersji ( oczywiście baza została zaktualizowana do najnowszej wersji 1.72 i na takiej trwała praca przez te 2 dni). A kluczy rejestracyjnych nie dało się wpisać koniec końców wiem już że powinienem dokupić abonament i w jego ramach subiekt upgradował do najnowszej wersji i potem sfera. Problem w tym że 2 dni działaliśmy już na wersji 1.72 do bazy napływali nowi kontrahenci i zamówienia, paragony... A nowy klucz rejestracyjny to nowy podmiot w subiekcie, czysta baza danych.... :/ I moje pytanie jest takie - czy można jakoś uratować tę bazę z tymi 2 dniami pracy (wątpię żeby działała konwersja 1.72 -> 1.33) i aktywować sobie wersję 1.72 ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...