Skocz do zawartości

Szymon Wojciechowski

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Szymon Wojciechowski's Achievements

0

Reputacja

  1. Witam Proste pytanie: czy jest możliwość zablokowania sprzedaży PRZED otwarciem sesji kasowych? Czyli: otwieramy sklep, wchodzi klient i kupuje towar, pracownik otwiera paragon/fakturę (gotówkową/płatność kartą) i zamiast paragonu/faktury wyskakuje komunikat, że sesja nie jest otwarta i sprzedaż w związku z tym jest niemożliwa.
  2. Chodzi o to by w chwili zapisywania danych klienta system sprawdzał czy jest podany nr telefonu i (lub) adres email i albo blokował taki zapis, albo przynajmniej wyświetla komunikat typu: uzupełnij dane klienta: nr telefonu / adres email?
  3. Ok - działa. Muszę tylko podnieść wersję do 35 bo w wersji 34 nie udało mi się tego efektu uzyskać... Dzięki za pomoc.
  4. Nie rozwiązuje to niestety problemu ponieważ nie blokuje mi to WZ NIEPOWIĄZANYCH z FS. U nas NAJPIERW jest WZ a dopiero po jakimś czasie wystawiamy do tego FS. W sytuacji gdzie chcemy zablokować nierzetelnego klienta mamy problem bo musimy zablokować mu wydanie towaru poprzez WZ z którą niestety nie są związane płatności (zaliczek nie liczę) a więc tą drogą zablokowanie wydań jest chyba niemożliwe. Osobnym tematem jest możliwość konfiguracji "dymków" Przydało by się chociaż możliwość zmiana koloru i czasu wyświetlania. Jeszcze lepiej by było gdyby była możliwość zmiany wielkości. A już najlepiej było by gdyby można było włączyć komunikat który obsługa MUSI WYŁĄCZYĆ żeby móc wystawić dokument - wtedy jest szansa, że go przeczyta
  5. Witam. Mamy takiego delikwenta któremu chcemy uniemożliwić bezgotówkowe wydanie towaru, czyli musi zapłacić gotówką za to co bierze i to od razu. W fakturach to proste, ale co z WZ niepowiązanymi z FS? U nas najpierw jest WZ a potem FS - jak to zablokować? Sam "dymek" to za mało. Przy okazji mała sugestia: przydałoby się móc "kolorować" taki dymek, bo biały na białym to słabo się wyróżnia... Np. czerwony na białym dałby od razu do myślenia obsłudze która często jest niestety bezmyślna...
  6. Tworzymy promocję przypisaną do danego kontrahenta. Nie podpinamy żadnej grupy towarowej ani towaru. W bazie towarowej mamy towary BEZ GRUPY TOWAROWEJ (Grupa: Brak). Wystawiamy FS na tego kontrahenta i dysponujemy towar BEZ GRUPY TOWAROWEJ co skutkuje zastosowaniem promocji która przecież nie ma dopisanego żadnego towaru! Wydaje mi się, że jest to błędne działanie (lub błędne założenie działania promocji) - w intencji użytkownika nie było użycia promocji dla towarów bez grupy towarowej a mimo to system promocję uruchamia za każdym razem, kiedy dysponujemy taki towar.
  7. Witam Z racji ostatnich ruchów cenowych objawił nam się taki problem: wystawiamy WZ na instalatora w cenach z danego dnia. Instalator zabiera towar, uzupełnia go w kolejnych dniach (też WZ) i przychodzi czas rozliczenia. Często jest to po miesiącu lub dwóch (wiadomo: budowa trwa jakiś czas) w dodatku instalator dysponuje, że " te WZ-tki to na Kowalskiego, a tamte na Nowaka..." W tzw między-czasie mocno zmieniły się ceny (na niektóre towary nawet o 100% w ciągu paru tygodni - dosłownie!). No i teraz mamy problem: po wystawieniu FS z WZ-tek i zmianie nabywcy wskakują nam AKTUALNE ceny a nie te z dnia wydania. Infolinia twierdzi, że tak to właśnie funkcjonuje. Mnie się też tak wydaje, ale Szefa trafił szlag... Wartość faktur w stosunku do WZ-tek wzrosła czasami o kilkaset złotych! Trzeba teraz tropić te towary które spowodowały ten wzrost wartości i poprawiać to ręcznie... Mówimy o fakturach po np. 150 pozycji każda... Nasza SUGESTIA - o ile nie da się z tym nic innego zrobić: 1. dołożyć możliwość wyboru - czy przeliczyć po aktualnych cenach czy zostawić ceny z WZ? 2. Ewentualnie jeżeli nie da się tego tak zrobić to chociaż POINFORMOWAĆ o podmianie cen ze wskazanie KTÓRE ceny uległy zmianie.
  8. Czy jest jakiś mechanizm do zmiany marży o zadany procent w obrębie grupy towarowe w sytuacji gdy każdy towar ma inną marżę? Sytuacja jest taka, że dostawca podnosi cenę katalogową towarów o np 6% i my musimy w swoim cenniku to uwzględnić. Ponieważ są to ceny narzucane przez dostawcę więc marża dla każdego towaru jest inna (rozpiętość jakieś 20%). Gdyby marża była identyczna dla wszystkich towarów w grupie sprawa byłaby dość prosta ale w tym przypadku nie bardzo wiem jak to zrobić inaczej niż "z palca".
  9. Pierwsza sugestia: włączyć promocje w dokumentach magazynowych. A właściwie dlaczego ich tam nie ma?? - bo z Insertu słyszę tylko tekst, że są to dokumenty magazynowe i dlatego... No to dlaczego są rabaty? Druga sugestia: brakuje mi - i to bardzo! - trochę bardziej rozbudowanego mechanizmu stosowania promocji na dokumentach. Mamy oczywiście możliwość włączenia i wyłączenia promocji - to jest OK. Ale brakuje możliwości przefiltrowania promocji i włączania jednym klikiem. Taki przykład: ponad 1.000 promocji i nie włączane automatycznie. W dokumencie sprzedaży czy zamówienia jeżeli chcę włączyć promocje muszę użyć SHIFT+F4. Dostaję do dyspozycji okno z listą promocji. I teraz: z tej listy muszę wybrać - dajmy na to - 100 promocji z ponad 1.000... - no jest to lekko uciążliwe, mówiąc eufemistycznie. Rozwiązaniem byłby filtr który zwróciłby nam np. promocje z zaptaszkowanym polem "Warunki spełnione" i do tego przycisk "zaznacz/odznacz" wszystkie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...