Skocz do zawartości

Katarzyna Heinze

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    1
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Katarzyna Heinze's Achievements

0

Reputacja

  1. Widomość przesłana przez firmę, która obsługuje moje Biuro: "Praktycznie nie możliwe jest dodanie klienta z wykorzystaniem w/w funkcjonalności, bowiem proces kończy się lakonicznym komunikatem o Braku połączenia... Dotyczy to praktycznie wszystkich programów Insert w wersji: 1.78 HF2. W najnowszej wersji 1.78 HF3 problem też występuje. Na komputerze na którym przeprowadzana jest ta operacja, został odinstalowany tymczasowo Antywirus, wyłączana Zapora Windows (bez sukcesu), porty były sprawdzane na podstawie lakonicznego opisu ze strony: https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/11317,insert-gt-–-co-zrobic-jezeli-mimo-posiadania-abonamentu-nie-mozna-aktywowac-nowej-wersji-programu-przez-internet.html Co dziwne nie jest opisane jak sprawdzić to połączenie tj. z jakim hostem (ip), jakich dokładnie portów TCP/UDP. Zapewne zaimplementowane zostało na podstawie kiepskiego wymagania... Konto zalogowane używane w procesie to: biuro@bimplus.pl" Proszę o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...