Skocz do zawartości

Andrzej Szymko

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    6
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Andrzej Szymko's Achievements

0

Reputacja

  1. Połączenie po kablu za pomocą przejściówki USB/LAN powoduje bardzo szybką pracę.. W związku z tym jest jakiś problem z kartą sieciową po Wifi, ale tylko dla pracy na Subiekt. Wszystko inne śmiga... Ciekawe.
  2. Jestem ciekaw jak to będzie, ale mam wrażenie, że będzie tak samo. Jutro powininem mieć adapter USB/LAN, aby to sprawdzić. Jedyne co pozostanie, to łączenie się z komputerem-serwerem poprzez zdalne połączenie i pracowanie na Subiekcie przez serwer? To pewnie umożliwi normalną pracę?
  3. No właśnie nie ma, jest tak samo... Mogę stworzyć swój plan, ale on ma te same ustawienia co te wklejone...
  4. Zaraz postaram się załatwić przejściówkę i zobaczę jak to wygląda po kablu. Ale z tym planem zasilania, to mam jakieś dziwne ustawienia, bo nie mam tam niczego co jest związane z siecią/dyskiem...
  5. Obciążenie było sprawdzane, plan zasilania na baterii również. Dodatkowo, w Windows 10 nie mogę nigdzie znaleźć żadnych ustawień tego planu zasilania na baterii, aby zmienić, by były takie same jak na prądzie... Może ktoś tutaj też podpowie? Serwer połączony z Internetem po kablu, laptop jest po Wifi (ten laptop nie ma i tak podłączenia Ethernet).
  6. Dzień dobry, może Państwo będą w stanie mi pomóc w problemie, który mam z pracą w Subiekt GT na nowo zakupiony laptopie (Laptop HP 17-CN i5-11/16GB/1TB+512/ FHD IPS Win10)). Mianowicie - problem pojawia się z pracą na programie Subiekt GT, który ma połączenie w sieci lokalnej z serwerem. W momencie pracy na tym programie na podłączonym prądzie - program działa "jako tako", na innych komputerach jest to o wiele szybciej, ale jeszcze do przyjęcia... W momencie, gdy odłączę kabel zasilania od komputera, i laptop pracuje tylko na baterii, to samo w sobie korzystanie z tego programu jest prawie niemożliwe. Zanim wybierze się jakikolwiek produkt z listy w tym programie i zaakceptuje jego wybranie, to komputer/subiekt muli i muli strasznie... Zaktualizowałem sterowniki za pomocą Snapi Driver do najnowszych (wszystkie możliwe dostępne), ale niestety to nie pomogło... Zastanawiający fakt jest dlaczego to tak wygląda. Problem z baterią? Siecią? Subiektem na komputerze, Subiektem na komputerze serwerowym (Ale wtedy problem miałyby inne 2 komputery, które łączą się w takim sam sposób, a takiego problemu nie mają)? Proszę o pomoc, bo już nie mogę z tym tematem wytrzymać. Świeży laptop, nówka sztuka, a wielki problem... :(
×
×
  • Dodaj nową pozycję...