Skocz do zawartości

Marcin Stando

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Marcin Stando's Achievements

0

Reputacja

  1. Rozumiem. Taka funkcja byłaby bardzo przydatna. Nie wiem czemu jeszcze nie jest wdrożona. Chyba, żeby nie było błędów między spisem a inwentaryzacją. No nic, czeka mnie odejmowanie każdej pozycji którą sprzedałem ze spisu i na koniec jeszcze sprawdzenie tych pozycji jeszcze raz czy ostatecznie się zgadzają. Ok, ale chyba mogę to zrobić np. z dniem 4 stycznia, tzn. 4 stycznia poprawić spisy na dzień 27 grudnia odejmując sprzedaż z 28-30 grudnia. Następnie wykonać inwentaryzację na dzień 31 grudnia już z poprawionymi spisami? Wtedy wybiorę stan magazynu na 31 grudnia do inwentaryzacji. Od tego momentu powinno być dobrze z tego co mi się wydaje. Remament wtedy wyliczy mi na 1 stycznia z prawidłową kwotą wg dobrych stanów. Nie wiem czy dobrze kombinuje. Dziękuje za odpowiedź. Pozdrawiam
  2. Witam Zrobiłem 15 różnych spisów odpowiedzialnych za rożne strefy w moim sklepie. Część 27 grudnia, 28 grudnia, 29 grudnia i 30 grudnia. Teraz chciałbym zrobić inwentaryzację na dzień 31 grudnia. We wszystkie dni normalnie sprzedawałem w sklepie, ale po zapisie spisu. Czy jest jakiś sposób, aby 31 grudnia do inwentaryzacji, jak dodam wszystkie spisy, to zostaną zaktualizowane stany w spisach o dni które sprzedawałem? np. produkt 1 spisuje 27 że jest 10 szt. 28 grudnia, 29 grudnia sprzedaje po 1 sztuce. 31 na inwentaryzacji uwzględnia mi 10 w spisie i odejmuje mi 2 sztuki z paragonów późniejszych i pokazują aktualny stan wg spisu czyli 8. Próbując robić inwentaryzację, z tego co widziałem, jest tak: 27 grudnia spis 10 sztuk 28 i 28 sprzedaję po 1 sztuce (łącznie 2) 30 grudnia inwentaryzacja i magazyn pokazuje że jest 8 sztuk (prawidłowo), spis pokazuje mi 10 sztuk i chce dodać przez PW 2 sztuki, aby zgadzało się ze stanem ze spisu na 27. Ale ja robię 31 grudnia inwentaryzację. Czy jest na to jakiś sposób, czy musze wykonać wszystkie spisy po zamknięciu sklepu 30, a przed otwarciem 2 grudnia? Zastanawia mnie jak wielkie firmy wykonują inwentaryzację, która trwa nawet tydzień. Ja w 1 dzień nie jestem w stanie wykonać wszystkiego. Z góry dziękuje za odpowiedź. Pozdrawiam serdecznie
  3. Ok, Już zrobiłem, w parametrach rozchodu wewnętrznego --> ceny i przeliczenia --> Liczenie ceny towarów --> była cena ewidencyjna, zmieniłem na cennik podstawowy Dziękuje za podpowiedzi, Pozdrawiam serdecznie
  4. Wprowadziłem rozchód wewnętrzny jako transakcja z VAT , jednak cena brutto to wciąż cena po jakiej zakupiłem, a nie po jakiej sprzedaje. Produkt ten kosztuje w cenniku 67 zł. Może inaczej powiem. Zależy mi na przeniesieniu towaru z mojego magazynu na inny punkt, towar ma zejść ze stanu , na wydruku chciałbym, aby było widoczna cena sprzedaży dla pracownika, aby prawidłowo metkował towar, może jakiś inna forma przeniesienia istnieje. Jeżeli nie to już trudno, będziemy ręcznie robić ceny sprzedaży pozdrawiam
  5. Niestety w rozchodzie wewnętrznym nie ma ceny sprzedaży, tylko cena brutto, chociaż i tak źle pokazuje bo cena brutto jest taka sama jak netto, nie rozumiem dlaczego, bo produkty nie są na 0 % VAT
  6. tak, chodzi mi właśnie o wydruk pdf, aby na tym dokumencie znalazła się cena cena sprzedaży brutto.
  7. Witam Mam 2 punkty sprzedażowe, na 1 nie mam systemu NEXO. Przenosząc towar z magazynu głównego poprzez rozchód wewnętrzny chciałbym, aby była widoczna cena sprzedaży brutto, aby na drugim stanowisku wiedzieli jakie ceny metkować. Rozchód wysyłam mailem, a w nim widoczne są ceny zakupu netto, ilość, wartość, ale nie ma w jakich cenach produkty są sprzedawane. Czy jest taka możliwość. Z góry dziękuje za odpowiedź. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...