Skocz do zawartości

Wiesław Kaczmarek

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    10
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Wiesław Kaczmarek's Achievements

0

Reputacja

  1. No tak, będzie trochę roboty. Dzięki, miejmy nadzieję że to pomoże.
  2. Jedna z naszych pracownic pracuje na 1/2 etatu i przychodzi do pracy we wtorki, środy i czwartki. Ma więc założony jest w ustawieniach programu indywidulany plan pracy. Zauważyłem że w planie pracy - kalendarzu dziwnie poukładały się dni. Zamiast niedziela dniem świątecznym jest poniedziałek, Wtorek jest zaznaczony jako dzień wolny (a według planu nie jest), wtorek i środa OK, i piątek też nieprawidłowo bo powinien być wolny a nie jest. Załączyłem 3 zrzuty które potwierdzają te nieprawidłowości. Nie wiem czy ostatnia poprawka czegoś nie namieszała?
  3. Tak, chodzi o podsumowanie. Wyszczególniam składniki wynagrodzenia i pod spodem piszę RAZEM: sumaryczną kwotę. Super żeby jeszcze po tym można było "prztłumaczyć" z kwoty liczbowej na słowną. Kwoty miały by być takie jak na umowie a nie takie jak w liście płac. Swoją drogą i tak jest problem ponieważ w umowie mamy dodatek stażowy a ten jest definiowany więc to co chcę uzyskać to zdaje się jest "mission impossible" 😄 Trzeba będzie ręcznie wpisywać.
  4. Tak, tylko proszę wziąć pod uwagę to, że potrzebny jest dokument (choćby celem przedłożenia inspektorowi PIP) PLAN PRACY - ten w którym zaplanowany został miesiąc, i potrzebny jest też dokument CZAS PRACY - w którym są naniesione wszystkie zmiany w godzinach pracy pracowników w okresie rozliczeniowym. Taki nominalny PLAN PRACY mógłby co prawda wydrukować na samym początku i dopiero później nanosić poprawki takie jak np: Tylko co będzie jeśli np się pomylę w planie pracy i trzeba go będzie poprawić i wydrukować wersję nominalną jeszcze raz? Wtedy co, wszystkie zmiany usunąć a po wydruku kolejny raz nanosić? Można by też zaraz po wykonaniu planu zrobić kopię bazy z opisem w nazwie i w razie potrzeby ją odtwarzać ale chyba nie o to chodzi, żeby uciekać się do takich środków zastępczych. Kupując Państwa program liczyłem na wieloletnie doświadczenie w tworzeniu oprogramowania dla firm i nie spodziewałem się że będą problemy na tak w sumie podstawowym poziomie jakim jest czas pracy. Mam nadzieję że na wprowadzenie poprawek umożliwiających zastosowanie art. 151(11)kp nie trzeba będzie długo czekać Dziękuję bardzo za udzielone odpowiedzi.
  5. Według powyższych wskazówek jest OK. Tylko dla mnie jest niezrozumiałe to że dzień w którym pracownik wykorzystuje wolne godziny wpisuje się w PLANIE PRACY. Przecież tego się nie planuje. Zazwyczaj pracownik taki dzień w którym będzie wykorzystywał wolne godziny zgłasza później, po zaplanowaniu miesiąca bądź okresu rozliczeniowego.
  6. W takim razie proszę o sprawdzenie czy dobrze ewidencjonuje te godziny. Skoro wiadomo że w sobotę trzeba będzie przyjść do pracy już na etapie sporządzenia planu wpisuje to w ten sposób: Później wpisuję, że godziny te zostały faktycznie przepracowane: Pracownik złożył wniosek, że chce wykorzystać te 5 godzin w dniu 05-09-2022 i tu nie do końca dobrze to ewidencjonuję, ponieważ jak widać powyżej, 5 godzin trafiło do absencji. Proszę o wskazówki, jak to zapisać poprawnie.
  7. Niestety to wszystko nie pomaga. Program dodał za pracę w niedzielę 5 godzi (bo tyle było przepracowane) a za dzień kiedy pracownik zrobił sobie dzień wolny za tą niedzielę, odjął 8 godzin. Przez co w ogólnym rozrachunku brakuje 3 godzin. Korzyść z tego że wpisałem wpisałem nieobecność płatną (zamiast robić zmianę w godz. przepracowanych) była taka że dnia tego nie wrzucił do absencji i nie umniejszył dniu urlopów. Prosił bym jeszcze o podpowiedź jak rozporządzać nadgodzinami. Za godziny przepracowane w sobotę mamy do wykorzystania tyle samo godzin w inny dzień. Godziny te trzeba wykorzystać do końca okresu rozliczeniowego.
  8. To sporo komplikuje. Czy jest sposób żeby obejść problem ręcznie?
  9. Witam. Próbuje się wdrożyć w świeżo zainstalowany program Gratyfikant i najgorszy dla mnie temat - Czas pracy. Mamy w firmie pracowników z różnymi wymiarami czasu dlatego czas pracy musimy prowadzić szczegółowo (godzinowo). Pracujemy też w niektóre soboty i niedziele i za soboty mamy tyle godzin wolnego ile było przepracowanych (do rozliczenia do końca okresu rozliczeniowego), zaś za niedzielę choćby się przyszło na godzinę przysługuje cały dzień wolny w tygodniu poprzedzającym lub kolejnym. I teraz przykład: w oknie "Zmiana godzin przepracowanych" w dniu świątecznym dodaję pozycję w której są godziny przepracowane od 10-15 (czyli 5 godzin): Następnie dodaję kolejną pozycję - tym razem dnia roboczego, w którym pracownik chciałby skorzystać z dnia wolnego za pracę w niedzielę: Niestety po takiej operacji w ECP mam, że pracownik w danym miesiącu miał do przepracowania 176 godzin a przepracował 173 bo w niedzielę pracował 5 godzin a wziął sobie cały 8-godzinny dzień. Moim zdaniem w programie powinna być możliwość pokrycia dnia pracy w niedzielę i jednoczenie dokładne zaewidencjonowanie godzin w których było się w pracy. Bardzo proszę o pomoc jak rozgryźć ten twardy dla mnie orzech. Przepis wyraźnie mówi, że przysługuje dzień (nie jakieś godziny). Wielokrotnie też w orzecznictwie wyżej cytowanego przepisu mówi się:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...