Skocz do zawartości

Mateusz Hubert

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    3
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Mateusz Hubert's Achievements

0

Reputacja

  1. Już tłumaczę. Jeżeli sprzedaje towar za 1000 zł, kupuje za 800 zł to wiem, że zarobiłem. Niestety pracownicy nie analizują na bieżąco cen zakupu przy wprowadzaniu Faktury zakupu, więc mogą przyjąć towar za 1000 zł. Jeżeli poprzednie dostawy mam zawsze za 800, teraz za 1000 zł to chciałbym żeby pojawił się komunikat "Hej! Cena jest zaskakująco wysoka w porównaniu do poprzedniej". Dziwi mnie, że Nexo nie pokazuje alertu, że ceny zakupu = cena sprzedaży. Inny przykład, analogiczny. Jeżeli próbujemy sprzedać towar poniżej ceny zakupu to pojawia się czerwony kolor. I to jest okej.
  2. Podczas dodawania dokumentów zakupu (faktur zakupu) chcemy mieć kontrolę nad ceną zakupu. Zdarza się, że dystrybutor nie zmieni ceny zakupu i pracownik bez namysłu dodaje towar w wyższej cenie. Czy można to wychwycić, aby cena pokazywała się na czerwono (ponieważ jest wyższa niż ostatnia cena zakupu)? Lub raport, którzy pokaże jakieś odchylenia w cenach zakupu?
  3. Cześć, Szukamy rozwiązania, które pozwoli mi na przeniesienie serwisu z Arkuszy do Gestora. Mam jedna niewiadomą. Naprawą urządzeń zajmuje się dedykowany pracownik na B2B. W jaki sposób, po utworzeniu zlecenia naprawy urządzenia mogę przypisać pracownika,, aby mógł on wpisać koszt swojej usługi. Pod koniec miesiąca chciałbym podsumować wszystkie jego naprawy oraz łączny koszt w celu poinformowania go na ile ma wystawić fakturę. Przykład. - Naprawa nr 1 - serwisant wziął za usługę naprawy 100 zł. Ja mam 30% marży, więc program sugerowałby koszt dla klienta końcowego 130. - Naprawa nr 2 - serwisant wziął za usługę naprawy 200 zł. Ja mam 30% marży, więc program sugerowałby koszt dla klienta końcowego 260. Pod koniec miesiące generuje raport: - łączny koszt serwisanta to: 300 zł. Na taką kwotę wiem, że serwisant musi mi wystawić fakturę za wykonane usługi. Jedyne co widzę to "działania", ale nie ma tam pola "koszt", na podstawie które wyliczana byłaby końcowa naprawa. Czy ktoś z Was ma podobny scenariusz?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...