Skocz do zawartości

Przemysław Gałuszka

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Przemysław Gałuszka's Achievements

  1. Bardzo dziękuję za odpowiedzi. Chciałbym zapytać jeszcze o dwie rzeczy, a mianowicie czy jest możliwość uzyskania raportu na asortymencie, który został rozmontowany (ZR)? Przykład z praktyki - na dokumencie PZ jest kompletny silnik w ilości 1 sztuki, ale został on rozmontowany na części (blok, kolektory, przewody itd.) więc z 1 silnika zrobiło się 50 pozycji w asortymencie, które zostały sprzedane do różnych klientów. Czy jest jakiś sposób, aby po zaznaczeniu tej jednej pozycji (kompletny silnik) z PZ program w raporcie uwzględnił wszystkie produkty, które były z nią powiązane i zostały sprzedane? Oraz drugie pytanie, jak wprowadzić kod dostawy na dokument PZ? Szukałem dość długo, ale znalazłem tylko możliwość wprowadzenia kodu dostaw dla danych pozycji z asortymentu.
  2. Witam, mam takie pytanie, otóż czy wie ktoś czy jest możliwość, aby wygenerować raport sprzedaży dotyczący tylko jednej dostawy od wskazanego dostawcy (1 dokumentu przyjęcia zewnętrznego)? Chodzi o to, by program w raporcie uwzględnił sprzedaż tylko tych produktów, które otrzymałem w jednej, konkretnej dostawie - były one na podstawie faktury wprowadzone na jednym dokumencie jako przyjęcie zewnętrzne. Aktualnie wykonuje raporty sprzedaży wg asortymentu, mogę tam wskazać zakres dat, dostawcę itd. ale nie widzę opcji wskazania konkretnej dostawy, na podstawie której Subiekt wyliczy mi sprzedaż. Dziękuję i pozdrawiam!
  3. Dziękuję za odpowiedź. Udało mi się (na moje potrzeby) rozwiązać ten problem, więc przedstawię go tutaj, może kiedyś komuś się przyda. W moim przypadku, generowanie faktur do folderu jest potrzebne, aby wysłać je pod koniec miesiąca do biura księgowego. Integrator SubSync za pośrednictwem Nexo wystawia faktury/paragony i przesyła je do Baselinkera, ale w dalszym ciągu Nexo nie zapisuje ich do folderu. Teraz, aby wygenerować dokumenty sprzedaży do folderu, po prostu na koniec miesiąca klikam zakładkę "Sprzedaż" -> zaznaczam zbiorczo wszystkie dokumenty z danego miesiąca -> Drukuj -> Zapisz do folderu i gotowe. Wszystkie faktury i paragony są gotowe do wysłania. Pozdrawiam!
  4. Witam, Mam problem z zapisem faktur/paragonów sprzedażowych do wybranego folderu po wdrożeniu zewnętrznego integratora SubSync2. Otóż mam ustawiony automat wydruku z funkcją zapisu do folderu, gdy wystawiam fakturę lub paragon ręcznie, klikam "Sprzedaż" -> "Dodaj paragon", po wpisaniu produktu i danych klienta klikam "Zapisz", wtedy wszystko pięknie działa, faktura lub paragon automatycznie pojawia się w formacie PDF w odpowiednim folderze. Natomiast po wdrożeniu integratora, faktura lub paragon zostaje prawidłowo sporządzona i pojawia się w zakładce "Sprzedaż" tak jak ma to miejsce podczas ręcznego wystawiania dokumentu sprzedaży, natomiast nie zostaje wygenerowany plik z fakturą/paragonem w PDFie do folderu. Poniżej wklejam screeny z moich ustawień "Parametrów wydruku", "Parametrów sprzedaży" oraz "Parametrów Subiekta". Czy jest możliwość, aby w tym przypadku po wystawieniu faktury/paragonu przez integrator, Subiekt automatycznie zapisywał je w określonym folderze tak jak ma to miejsce przy ręcznym wystawianiu dokumentu sprzedaży? Może mam coś źle ustawione lub muszę zmienić jeszcze jakieś ustawienie o którym nie wiem? Z góry dziękuję za pomoc.
  5. Witam, Chciałbym zapytać, czy jest możliwość ustawienia programu tak, aby można było korygować dokument ZR po dokonaniu sprzedaży któregoś produktu z tego dokumentu? Wyjaśniam, w moim przypadku mam taki problem - po otrzymaniu towaru (np. kompletne zawieszenie samochodowe) pierwszego dnia przystępuje do jego demontażu na części (wahacze, zwrotnice, tarcze itd.), tak więc w Nexo przy odpowiedniej pozycji "Zawieszenie" klikam Komplet -> Rozmontuj. W pierwszym dniu udało mi się zdemontować zdemontować i wystawić na sprzedaż powiedzmy 10 części, tak więc na tym dokumencie ZR dodaje 10 pozycji. Kolejnego dnia demontuje kolejnych 10 części, więc przy utworzonym dokumencie ZR klikam "Popraw" i tutaj nie ma żadnego problemu, ponieważ po prostu dodaje kolejne 10 pozycji. Natomiast problem pojawia się, gdy ktoś już kupi ode mnie którąś z części zdemontowanych pierwszego dnia - wtedy program blokuje możliwość dodania kolejnych pozycji i w drugim dniu nie mam jak dodać zdemontowane pozycje do tego dokumentu ZR. W załączniku zamieszczam 2 screeny - jeden z możliwością dodania nowego produktu, drugi bez możliwości (po dokonanej sprzeadaży).
  6. Racja, zrobiłem rozchód wewnętrzny na nowym dokumencie i teraz wszystko działa! Dziękuję Panowie za pomoc! Pozdrawiam!
  7. Niestety nadal nie działa Mam ustawione następujące parametry: Typy dokumentów -> Zlecenie produkcyjne rozmontowania -> Przepisz uwagi na automatyczne: Tak Typy dokumentów -> Rozchód wewnętrzny - tutaj nie widzę takiej opcji jak "Przepisz uwagi na automatyczne", więc nic nie zmieniałem Wzorce wydruku -> Zlecenie produkcyjne rozmontowania -> Pokaż uwagi -> zaznaczone "✓" Wzorce wydruku -> Rozchód wewnętrzny -> Pokaż uwagi -> zaznaczone "✓" W dalszym ciągu - na dokumencie ZR pojawia się dopisek "Towar uszkodzony", a na RW nie ma nic.
  8. Generalnie cały proces polega na tym, że w zakładce Asortyment zaznaczam pozycję towarową, klikam Komplet -> Rozmontuj, po czym zostaje stworzony dokument ZR (zakładka Zlecenia), następnie wpisuje w uwagach "Towar uszkodzony", klikam Zapisz i wyświetla mi okno jak na zdjęciu poniżej. Zostają stworzone 3 dokumenty do wydruku - ZR, PW i RW. Jeśli chodzi o dokument ZR, program bez problemu dodaje zapis "Uwagi: Towar uszkodzony", ale jak to zrobić, aby taki zapis powstał na dokumencie RW?
  9. Witam, mam problem z wyświetleniem zawartości w polu "Uwagi" na dokumencie "Rozchód wewnętrzny". Otóż chciałbym, aby na rozchodzie wewnętrznym (RW) do wydruku pojawiło się pole - "Uwagi: (przykładowo) Towar uszkodzony". I tak oto dodałem nowy wzorzec wydruku RW gdzie zaznaczyłem "Pokaż uwagi" na dokumencie, po czym stworzyłem nowy dokument RW i w uwagach wpisałem "Towar uszkodzony". Klikam zapisz, zaznaczam, że dokument ma być stworzony według nowego wzorca i wszystko jest ok, program tworzy dokument RW na którym widnieje pole "Uwagi". I tu pojawia się problem, ponieważ pole to nie zawiera nic więcej - brakuje dopisku "Towar uszkodzony", który dopisałem w programie. Czy ktoś w stanie podpowiedzieć co robię źle? Z góry dziękuję!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...