Skocz do zawartości

Iwona Grudzka

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    21
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Iwona Grudzka's Achievements

0

Reputacja

  1. Przepraszam Pana bardzo, ale co to znaczy "pomijając próbę samodzielnego poznania podstaw obsługi programu"? Takie działanie jest niedopuszczalne w Insercie? To nie jest mój pierwszy program księgowy i do tej pory wszystkie programy bez najmniejszego wysiłku poznawałam sama. Dokładnie na 10 tyś zł wycenił swoją usługę wdrożenia programu jeden z Partnerów Inserta. Nigdy nie zakupiłabym tego programu wiedząc o tym jak to wszystko działa albo raczej nie działa. Jeśli na zrzucie ekranu widać że jest tam 180 Euro to widocznie użyłam JPK_FA. To po co to pytanie gdzie ja widzę walutę dokumentu?
  2. Faktura sprzedaży (w EUR) zaczytana została z pliku jpk (nie wiem czy ma to znaczenie dla sprawy). W rejestrze sprzedaży została zadekretowana (zmiana statusu opisany na w przygotowaniu). W tym momencie na rozrachunkach pojawia się ta faktura Ale tylko w PLN - nie widać waluty EUR. Natomiast jeśli na fakturze utworzę ręcznie rozrachunek (jako należność) oraz zmienię status na w przygotowaniu to w rozrachunkach mam już tą fakturę w EUR ale jednocześnie jest ten poprzedni zapis tylko w PLN. Czy tak to ma wyglądać?
  3. W jaki sposób mogę dodać takie informacje w INFORMACJI ZBIORCZEJ?
  4. Dzisiaj jest dwudziesty dzień miesiąca, potrzebuję mieć dostęp do biura nexo. Szanowny Insercie, może mi ktoś pomóc jak mam się się tam dostać?
  5. Co mam zrobić ? Zainstalować z powrotem wersję 44-0-2? Nie zepsuję czegoś?
  6. Po wgraniu aktualizacji 44-0-3 nie mogę otworzyć programu Biuro nexo Otworzyłam Rachmistrza 44-0-2 i w konfiguracji użytkownika nie mam zaznaczonego pola Logowanie bez hasła
  7. Po wgraniu aktualizacji 44-0-3 nie mogę otworzyć programu Biuro nexo Otworzyłam Rachmistrza 44-0-2 i w konfiguracji użytkownika nie mam zaznaczonego pola Logowanie bez hasła
  8. Jednej rzeczy jeszcze nie rozumiem. "Deklaracja ZUS" tworzy się na podstawie "Rozliczenia właścicielskie". Nie mogę stworzyć nowej deklaracji ZUS bo jest "Brak danych do wygenerowania deklaracji rozliczeniowej za dany miesiąc". Natomiast w "Rozliczenia właścicielskie" muszę podać datę zapisu (czyli datę zapłaty) a przecież jeszcze jej nie znam. Kolejność jest raczej odwrotna. Najpierw tworzy się deklarację ZUS i na jej podstawie robi się zapis w księgach a nie na odwrót.
  9. A jak się ewidencjonuje częściową zapłatę ZUS? Społeczna, zdrowotna i FP wynosił np 2.000zł a przelew został zrobiony na 1800 zł. Jak uwzględnić częściową zapłatę w PIT?
  10. Wszystkich dokumentów w miesiącu jest 13 szt. 10 w limicie i 3 ponad limit.
  11. Tak, przy tej opcji "Wykazuj liczbę elementów jako jeden" już nie pokazuje zerowych pozycji. To już wiem. Ale wtedy pozycja "Opłata za dokumenty ponad limit" pokazuje średnią cenę za dokument. Raz to będzie 2 dokumenty po 20 zł a innym razem 9 dokumentów po 4,44 zł. (Zakres 10 dokumentów to 40 zł). Tak nie może być. Nie mogę co miesiąc tłumaczyć klientom dlaczego raz mają ponad limitowy dokument po 20zł a innym razem po 4,44zł
×
×
  • Dodaj nową pozycję...