Skocz do zawartości

KLAUDIA BITTNER

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

KLAUDIA BITTNER's Achievements

0

Reputacja

  1. Nie chcę mieć takich długich nazw na wydrukach. Stają się potem nieczytelne.
  2. Dzień dobry, od niedawna korzystam z wymiany online faktur sprzedaży pomiędzy subiekt 123 a rachmistrz nexo. System sprawnie pobiera dokumenty, ale w kartotece kontrahentów pojawia się tylko nip i nazwa, bez danych adresowych, które później uzupełniam ręcznie. Klient wystawiając faktury podaje całą nazwę swojego kontrahenta, a ja edytuję dane i skracam np zamiast spółka z ograniczoną odpowiedzialnością wpisuję w kartotece klienta Sp. z o.o. Cały styczeń poprawiłam w ten sposób klientów w bazie, natomiast przy dekretacji rachmistrz i tak zaciąga pełną nazwę z dokumentu z subiekta. W zawiązku z tym znów w trakcie dekretacji poprawiam kontrahenta na moją wersję skrócona z bazy. Dość to uciążliwe rozwiązanie i w ogóle nie przyspiesza pracy. Ponadto w kolejnym miesiącu, kiedy pojawili się ci sami kontrahenci system zaktualizował bazę danych klientów do wersji pierwotnej i znów musiałam skracać nazwy kontrahentów i pobierać dane adresowe. Czy jest jakiś sposób aby program nie aktualizował już zmienionych przeze mnie kontrahentów podczas wymiany dokumentów online? Oraz czy dekretując dokumenty przez schemat po imporcie z subiekt 123 zawsze podpowie się kontrahent z oryginalnego dokumentu z baaardzo długą nazwą czy można jakoś to edytować i uprościć.
  3. Od niedawna testuję portal biura, chciałabym docelowo przejść na pełna elektronizacje obsługi klientów wraz z aplikacja subiekt 123. Do księgowości używam programów INSERT, jednak do kadr i płac odrębnego. Czy jest jakiś sposób aby oszukać program i na sztywno wpisać mu kwoty do zapłaty z DRA? Deklarację na PIT-4 mogę utworzyć i wpisać dowolne dane, natomiast DRA tworzy się tylko jak mam przeliczone wynagrodzenia. Przy jednej, dwóch osobach to nie problem, ale tutaj mam pakiet mobilności i nawet jak na liście płac pozmieniam składki ZUS to w DRA program i tak wskazuje te, które są wg niego prawidłowe i wyrzuca mi raport o różnicach w składkach. Raporty udostępniane klientowi w takiej sytuacji obejmują składki ZUS tylko wspólnika, a nie zbiorczo całość do zapłaty. Płace liczę w RESET2, nie chciałabym drugi raz ich wprowadzać do uproszczonych płac w Rachmistrzu tylko zmienić samą kwotę w raporcie do zapłaty, tym bardziej, że tak jak wspomniałam, Rachmistrz w uproszczonych płacach nie radzi sobie np. z pakietem mobilności. Jeśli nie ma takiej możliwości proszę potraktować tą wiadomość jako sugestię do wprowadzenia zmian w programie. Myślę, że nie ja jedna chciałabym edytować kwoty w raportach wysyłanych klientom.
  4. Bardzo dziękuję, nie pomyślałam żeby tam zajrzeć. W wyliczonych sprawozdaniach została zapisana próbna deklaracja z zeszłego miesiąca.
  5. Szanowni grupowicze mam problem z wyliczeniem za grudzień. Od niedawna pracuje na rewizorze i już w miarę ogarnęłam większość tematów, niestety w grudniu pojawił się problem. Wprowadzam dokumenty tak jak zawsze i do listopada nie miałam żadnych uwag. Grudzień natomiast powitał mnie niespodzianką. W trakcie wprowadzania sprawdzam sobie kontrolnie jakie są w danym momencie wyniki poprzez raport "RP INFORMACJA ZBIORCZA" i oczom mym ukazał się taki wynik Kompletnie nie wiem co jest źle, skąd te kwoty?! Operuję dość dużymi kwotami i nie może być mowy o niesprawnym programie. W wyliczeniu deklaracji/zaliczki za grudzień są takie same bzdury. Poradźcie proszę. Jestem bezsilna
×
×
  • Dodaj nową pozycję...