Po uruchomieniu Webservice ING i ustawieniu certyfikatów w Subiekcie, wyskakuje błąd przy komunikacji z bankiem:
1) POBIERANIE HISTORII
Błąd Pobieranie historii Pobieranie historii - obroty bieżące 2023-01-19 14:57:36
Nie można odnaleźć elementu punktu końcowego o nazwie „cdc.001.01SOAPwss” i kontrakcie „IngWss.cdcws00101Port” w sekcji konfiguracji klienta ServiceModel.
Może to być spowodowane tym, że nie znaleziono pliku konfiguracji dla używanej aplikacji lub tym, że w elemencie klienta nie znaleziono elementu punktu końcowego pasującego do tej nazwy.
2) WYSŁANIE PRZELEWU
Błąd Wysyłanie Wysyłanie transakcji 2023-01-19 15:09:44
Nie można odnaleźć elementu punktu końcowego o nazwie „cdc.001.01SOAPwss” i kontrakcie „IngWss.cdcws00101Port” w sekcji konfiguracji klienta ServiceModel.
Może to być spowodowane tym, że nie znaleziono pliku konfiguracji dla używanej aplikacji lub tym, że w elemencie klienta nie znaleziono elementu punktu końcowego pasującego do tej nazwy.
Bank uważa, że webservice jest dobrze uruchomiony, a certyfikaty prawidłowo wygenerowane (uprawnienia również nadane).
Czy ktoś może pomóc?