Skocz do zawartości

Kamil Tęgos

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    2
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Kamil Tęgos's Achievements

0

Reputacja

  1. Opis problemu: 1. Zamówienie ZK 809/2023. Pozycja 1 – aby całkowicie zrealizować zamówienie należy wydać klientowi 46.165 sztuk płytki prostej o wymiarach 215x15x52mm (https://d.pr/i/tyjsbP) 2. Z jednej cegły pozyskujemy dwie płytki proste. A więc dla przykładu: jeżeli chcemy wydać klientowi 10 płytek prostych musimy użyć 5 cegieł. Wcześniej zmontowano i wydano dwukrotnie (1 zlecenie montowania https://d.pr/i/SkOITS 1 wydanie https://d.pr/i/NK7dd6. 2 zlecenie montowania https://d.pr/i/Lkdh0T 2 wydanie https://d.pr/i/4JHTE6) 3. A więc dotychczas z liczby 46.165 sztuk płytki prostej wydano 29.040 sztuk – taka informacja jest zawarta w zamówieniu ZK 809/2023 (https://d.pr/i/Ryhg1K) 4. Chcę zmontować pozostałą ilość płytki prostej o wymiarach 215x15x52mm (https://d.pr/i/Z4NNzu). Jak widać na zrzucie ekranu, system nie widzi, że ma do zmontowania brakującą liczbę płytek prostych 215x15x52 mm, czyli 17.125 sztuk. Widzi tylko materiał do zmontowania, który wyświetla się w zamówieniu jako „niezrealizowane”, a „częściowo zrealizowane” traktuje jako zakończone. 5. „Sztucznie” zwiększam ilość płytek prostych 215x15x52mm do wydania o 20tys., czyli z 46.165 na 66.165 (https://d.pr/i/GPyDJo). 6. „Sztucznie” zwiększona ilość płytek o 20tys pozwala mi zmontować potrzebną ilość płytek tj 17.125 (https://d.pr/i/l80VVF, https://d.pr/i/mvPZwh) 7. W „asortymencie” do wydania mam zmontowaną liczbę płytek prostych 215x15x52 – 17.125 (https://d.pr/i/YSUsuo) 8. Tworzę WZ w celu wydania zmontowanego towaru (https://d.pr/i/sOMT2Y) 9. Po wystawieniu WZ poprawiam zamówienie usuwając "sztucznie" zwiększoną liczbę do wydania. Uprzejmie proszę zapoznać się z tematem oraz o rozwiązanie problemu. Z wyrazami szacunku,
  2. Dzień dobry, od pewnego czasu (ok tygodnia) obserwujemy, że wiadomości które do nas trafiają często się dublują, a większość z nich trafia do spamu. Podobnie to wygląda w folderze "Wysłane" (załączam zrzut ekranu), wiadomości wyświetlają się podwójnie. Jak widać, sprawdzałem czy wiadomości również dublują się u odbiorcy - na całe szczęście nie. Dodam tylko, że korzystamy z poczty home.pl Będę wdzięczny za pomoc w rozwiązaniu problemu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...