Skocz do zawartości

Ewa B

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    32
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Ewa B's Achievements

  1. Dziękuję, w którym miejscu wzorca? bo nie mogę znaleść
  2. a czy na sztukach też ma być taka precyzja jednostki? czy można ustawić aby na fakturze/zamówieniu te trzy zera nie były widoczne? w kolumnie ilość?- bo teraz no klient widzi ze kupił 318,000 danego towaru
  3. dzień dobry nie mogę znaleźć opcji opiekuna dodatkowe dla Klienta w Subiekcie Nexo - zawsze to było pod prawym przyciskiem myszy - dodaj opiekuna dodatkowego, lub w zakładce Zbiorczo obecnie tego nie ma w chwili obecnej organizcja mojej firmy bedie wyglądała tak, że jedna firma będzie miała dwóch opiekunków
  4. dziękuję za wskazówki chciałam, żeby automatycznie mi się to robiło na fakturze po tym jak w danym kwartale klient przekroczy dany obrót, i naprawdę nie wiem skąd mi się wzięło że widzę taką funkcjonalność w Subiekcie. Generalnie bardzo dziwi mnie to że Subiekt nie ma żadnego rozwiązania dla programu lojalnościowego - chociażby właśnie taką prostą jak funkcja - w danym przedziale czasowym - po uzyskaniu np. 10 tys - nalicz 2% rabatu do kolejnej faktury - albo jeszcze prościej - wyskakujący komunikat - tak jak można to zrobić przy zadłużeniu
  5. Tak, ja bym chciała - jeśli jest to możliwe - aby na zamówieniu oraz na fakturze (jeśli nie jest robiona z zamówienia) wczytywał się domyślny cennik - "ostatnia cena zakupu i rabat dla nabywcy" - i taki parametr został ustawiony dla każdego klienta, natomiast dla Oferty - żeby wczytywał się domyślny cennik - "cennik główny"
  6. Dzień dobry jakiś czas temu przeglądając różne funkcjonalności - gdzieś natknęłam się w Subiekcie Nexo Pro - na możliwość ustawienia automatycznego że po przekroczeniu przez klienta zakupu np. za 20 tys - na kolejnej fakturze nalicza mu się rabat np. 1,5% i oczywiście teraz gdy tego potrzebuję- nie mogę znaleść z góry dziękuję za podpowiedź próbujemy znaleźć alternatywę dla braku jakiekolwiek programu lojalnościowego w Subiekcie Nexo pro
  7. niestety , nie działa, nawet wyłączyłam i włączyłam ponownie program - zmieniłam na Cennik Główny - ale gdy otwieram ofertę mam faktycznie CG, a gdy wpisuje jakiegoś klienta - zmienia mi się na - "Ostatnia cena zakupu i rabat"
  8. Dzień dobry Czy istnieje możliwość aby na zamówieniu oraz na fakturze (jeśli nie jest robiona z zamówienia) wczytywał się domyślny cennik - "ostatnia cena zakupu i rabat dla nabywcy", natomiast dla Oferty - żeby cennikiem domyślnym był "cennik głowny"? z góry dziękuję za odpowiedź
  9. Dzień dobry przymierzamy się do postawienia strony w Presta Shop, najbardziej nam zależy żeby strona miała program lojalnościowy, i zamówienia składane za pośrednictwem strony - wpadały nam do Subiekta Nexo Pro. Czy ktoś może mi polecić dobry integrator do komunikacji dwustronnej?
  10. dzień dobry, czy coś więcej się zmieniło w tym temacie? również mam problem z fakturami gdy precyzja jest tylko do dwóch miejsc
  11. Dzień dobry jesteśmy na etapie nowej strony internetowej na Presta Shop - Vendero okazało się jednak zbyt mało funkcjonalne (brak np. programu lojalnościowego ) - dostałam pytanie od osób które mają mi to integrować - pytanie brzmi " Czy jet możliwośc podłączenia sklepu internetowego, aby była komunikacja dwustronna" z góry dziękuję za odpowiedzi
  12. Dzień dobry Posiadamy w firmie program Subiekt nexo Pro - chcielibyśmy rozpocząć program lojalnościowy - obecnie mamy witrynę z ofertą, ale chcielibyśmy przekształcić ją w sklep i zależałoby nam "tylko" lub "aż" na dwóch rzeczach - żeby klient w swoim panelu widział jaką ma liczbę punktów i żeby te punkty widniały na fakturze widzę że coś jest w systemie, ale forum w sumie milczy - co i jak zrobić. Czy subiekt ma jakieś rozwiązania w tym temacie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...