Skocz do zawartości

Jarosław R.

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Jarosław R.'s Achievements

0

Reputacja

  1. Faktura VAT sprzedaży (nie zaliczkowa końcowa); jest "W" wydany towar; WZ wystawiona automatycznie. Zmiana w opcjach raportów "Pokaż dokumenty zaliczkowe" na "tylko faktury zaliczkowe ze skutkiem magazynowym" niczego nie zmienia. Korzystamy z Nexo pro od 2015 r. Od początku do wewnętrznych zestawień firmowych wykorzystywaliśmy dane z tych dwóch raportów i wszystko do początku czerwca tego roku się zgadzało. Do weryfikacji danych porównywaliśmy zawsze sumę kolumny "Koszt" z obu raportów, które muszą się zgadzać. Teraz się nie zgadzają przez błąd, o którym piszę. Co więcej jeśli wygeneruję teraz raport wg kodów.. za np. maj, to nie zgadza się z raportem za maj, który wygenerowałem na początku czerwca wersją sprzed aktualizacji do 46.0.1. Oczywiście ceteris paribus.
  2. Nie został. Gdyby nawet był, to na obu zestawieniach chyba zostałby pominięty. Mam kilka magazynów. Raport sprzedaż wg kodów.... nie bierze pod uwagę po aktualizacji programu towarów ze wszystkich magazynów. Tylko z pierwszego w kolejności, który został założony. Pomimo, że jak widać ustawione jest Magazyn(dowolny). Ustawienie konkretnego magazynu nic nie zmienia. Raport tworzony jest poprawnie tylko z pierwszego magazynu (gdy go wskażemy do raportu) albo nic mam (ustawienie innego magazynu). Przypominam, że raport Sprzedaż wg asortymentu działa poprawnie ze wszystkich magazynów łącznie i osobno.
  3. Po ostatniej aktualizacji raport wg kodów dostaw... nie zlicza wszystkich sprzedanych towarów. Pomija jeden magazyn (choć ustawiono wszystkie magazyny) oraz niektóre towary z innych magazynów (nie odkryłem reguły). Natomiast raport sprzedaży wg asortymentów jest poprawny i tym samym sumy różnią się oczywiście od raportu wg kodów dostaw... Na marginesie raport sprzedaży poprawny, ale bardzo długo jest wykonywany w porównaniu do wersji nexo pro sprzed aktualizacji do 46.0.1. Konserwacja bazy została wykonana. Żadnych filtrów ustawionych. Ustawienia raportów takie same jak przed aktualizacją. Co może być przyczyną błędnego raportu wg kodów dostaw, asortymentów i klientów?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...