Skocz do zawartości

Paweł Denisewicz

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    16
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Paweł Denisewicz's Achievements

0

Reputacja

  1. Dzień dobry, Czy w scenariuszu obsługi klienta można: Dodać/edytować status zlecenia, Dodać/edytować stan zlecenia, Ustawić sukces na status inny niż zakończone oraz stan odbiór?
  2. To ja dopytam - czy mają Państwo w planach dodawania pól własnych per scenariusz obsługi/etap/kategorie lub w inny sposób aby nie wyświetlać WSZYSTKICH pól własnych na KAŻDYM zleceniu?
  3. Dzień dobry, Czy Stimulsoft daje możliwości aby stworzyć przyjemną dla oka, graficzną ofertę wraz ze zmianą fontów? Przykład w załączniku.
  4. Dzień dobry, Podpowiem jak ma to rozwiązane konkurencja - uważam, że rozwiązanie jest ekstra. Konkurencja pola dodatkowe ma rozwiązane na 2 sposoby: Pola dodatkowe - standardowe, występują ZAWSZE na obiekcie na którym zostały stworzone np. zlecenie serwisowe - na każdym zleceniu będą te pola. Pola dodatkowe typów - różnica jest tu taka, że można ustawić na obiekcie typ na którym dane pole dodatkowe się pokaże (np. na zleceniu serwisowym dla typem może być RODZAJ - NAPRAWA POGWARANCYJNA pokaże się pole KOSZT NAPRAWY, a dla RODZAJ - NAPRAWA GWARANCYJNA pokaże się pole OKRES GWARANCJI NA WYMIENIONĄ CZĘŚĆ. Typem może być wiele zmiennych na obiekcie - np. na kontrahencie typem ISTOTNOŚĆ - VIP pokażą się inne pola, a dla ISTOTNOŚĆ - MAŁO WAŻNY inne itd. W zasadzie takie rozwiązanie sprawiłoby, że Nexo byłoby BARDZO elastyczne.
  5. Dzień dobry Szanowne grono, Wracam do tematu dostępu zdalnego RDP. Od czasu założenia wątku w mojej mieścinie pojawił się światłowód i mogę się cieszyć szybkim dostępem do sieci ale…. oczywiście nie obędzie się bez niespodzianek. Jak to jeden serwisant stwierdził, a następnie jeden informatyk - mam IPv6 i trudno skonfigurować to pod RDP - nie podjęli się… Czy jest na forum serwisant który potrafi to skonfigurować tak aby działało? Mam usługę IP statyczny/publiczny/stały.
  6. Dzień dobry, W jednym z najnowszych filmów na YT jest informacja o nowym systemie zgłoszeń klientów i możliwości "osadzenia" na swojej stronie - tutaj mam pytanie. Czy przez osadzenie rozumieją Państwo link do zgłoszenia czy osadzenie formularza? Nie widzę opcji aby pobrać kod formularza i móc go osadzić na swojej stronie, a jedynie link. Sam system zgłoszeń jest fajnym rozwiązaniem ale pomysł aby był na "obcej", zupełnie niespójnej wizualnie stronie z tą firmową... Rozważacie możliwość pobrania kodu formularza w celu osadzenia go na swojej stronie?
  7. Dzień dobry, Mam problem w postaci zawieszania się pakietu NEXO po dłuższej bezczynności - nie mogę poruszać się między zakładkami, modułami, programami. Kwestie systemowe raczej odpadają - komputer jest nowy z dobrymi parametrami, Windows 11 z wszystkimi aktualizacjami, NEXO świeże (nowy podmiot). Co może być powodem?
  8. Po przemyśleniach wracam… Nexo stanie na komputerze Dell OptiPlex w konfiguracji Intel I5, 16 GB ram, 2 x SSD w RAID 1 + 1 SSD na inne pliki. Odnośnie samej konfiguracji: 1. Czy Nexo może tworzyć archwizację (kopie) w innej lokalizacji niż dysk na którym jest zainstalowany lub w kilku lokalizacjach? 2. Czy w przypadku awarii i czystej instalacji wystarczy wrzucić wcześniejsza archwizację i będzie wszystko z przed awarii (baza klientów, produktów, serwisów, pola własne, załączniki itd.)?
  9. Możesz - pole własne lub uwagi dla urządzenia. Niekoniecznie o taką funkcjonalność mi chodziło, a konkretnie o oddział - planując zlecenia, montując urządzenia można wtedy byłoby wybrać oddział z listy rozwijanej (lista oddziałów/adresów). Dla zleceń serwisowych można utworzyć dowolne pola własne o różnych typach. Jeśli chodzi o ich wyświetlanie dla konkretnych typów zleceń to chyba tylko sfera (ale tutaj głowy nie daję). Natomiast na wydrukach możesz je wyświetlać po odpowiedniej modyfikacji Przewinęło mi się w jednym wątku z aktualizacjami, że pola własne można grupować - dopytam więc, czy można wtedy taką grupę pól zwinąć aby przy danym typie zlecenia nie trzeba było się przedzierać przez długą listę (scrollowanie)? Pola dodatkowe na kliencie/zleceniu/produkcie są (chyba) na osobnej zakładce - czy można ustawić jak będą wyświetlane (np. w 1 kolumnie, 2 kolumnach itd.)? Możesz - biblioteka załączników. Faktycznie - znalazłem na YouTube W bibliotece można robić jakieś foldery/kategorie aby sprawnie się w niej poruszać? Nexo nie ma takiej funkcjonalności wbudowanej. Można napisać własne rozwiązania. Dla jednego z Klientów napisaliśmy coś takiego opartego o wysłanego SMSa. Serwisant kończy zlecenia i Klient dostaje smsa z linkiem - co było zrobione, jakie koszty - i klika akceptuje. Wtedy w nexo pojawia się flaga zlecenie zatwierdzone przez Klienta. Myślę, że warto taki pomysł zgłosić bezpośrednio do InsERT - taka funkcjonalność w konkurencyjnych rozwiązaniach sprawia, że zlecenie serwisowe zostaje zakończone i niemożliwe do edycji z poziomu uprawnień serwisanta, a sam podpis przenoszony jest na protokół/FVAT/umowę.
  10. Właśnie o takim rozwiązaniu myślałem - zacząłem od szukania serwera po leasingu, a zakończyłem na tym wklejonym wyżej. Zewnętrzną? Właściwie to... jeśli praca na Nexo przy pomocy pulpitu zdalnego jest wygodna to może zrobić tak, że postawić w biurze "zwykły" PC na Windows 11, procesor I5, 16 gb. ram, dyski SSD w RAID i łączyć się do niego przez pulpit zdalny jako standard pracy? Większość pracy wykonuje zdalnie natomiast VPS... nie znam się na zarządzaniu takimi cudami, a poza tym - dane są na zewnątrz, a komputer/serwer w biurze to jednak w biurze i wydatek jednorazowy. EDIT - rozumiem, że jeśli zamiast serwera byłby to standardowy PC to dostęp przez zdalny pulpit nadal mógłby wyglądać tak, że każdy z 2 użytkowników widzi swój pulpit i tylko okienko programu?
  11. Dzień dobry, Mam kilka dość szczegółowych pytań odnośnie funkcjonalności Gestor Serwis. Przykład: mój klient posiada 5 oddziałów, sprzedałem i zainstalowałem mu 5 różnych urządzeń (1 urządzenie w każdym oddziale) natomiast każde z urządzeń składa się z 2 produktów. Pytania: 1. Czy dla 1 klienta mogę utworzyć 5 adresów do których przypiszę konkretne urządzenia abym wiedział w którym oddziale znajduje się konkretne urządzenie? 2. Czy mogę dodać do bazy urządzeń serwisowanych urządzenie które składa się z kilku produktów - tak abym podczas zleceń serwisowych mógł prowadzić dokumentacje/ewidencję pozwalającą identyfikować które urządzenie serwisowałem? 3. Czy istnieje funkcjonalność pozwalająca zaplanować globalną akcje serwisową (np. wyświetlenie wszystkich zainstalowanych urządzeń na mapie)? 4. Czy oprócz dokumentu końcowego jakim jest FVAT za zakończenie zlecenia serwisowego mogę wydrukować protokół na którym będą informacje o przeprowadzonych czynnościach + pomiarach (wartościach)? 5. Czy dla różnych typów zleceń (np. montaż i przegląd) mogę dodać pola własne różne dla tych typów zleceń (np. pole liczbowe odległość od ściany przy montażu, a przy serwisie pole zmierzona temperatura), a następnie te pola (w nawiązaniu do pkt. 4) byłby przenoszone na wzorzec wydruku protokołu pod dany typ zlecenia serwisowego (np. protokół serwis - montaż). 6. Baza produktów, baza urządzeń serwisowanych, zlecenia serwisowe - czy mogę dodawać załącznik typu karta techniczna (PDF) zdjęcie produktu, zdjęcie po wykonaniu serwisu? 7. Pole podpis - czy istnieje możliwość dodania pola podpis klienta tak aby klient mógł się podpisać na ekranie na dokumentach typu umowa, faktura, protokół serwisowy? Dziękuje za wytrwanie do końca
  12. Panie Danielu, no to rozwiał Pan moje obawy. Pytanie odnośnie samego serwera - patrząc na wymagania Nexo to poniższy serwer powinien bez problemu ogarnąć pracę dla 2 użytkowników? https://www.senetic.pl/product/P16006-421
  13. Właśnie dlatego szukałem rozwiązania typu SaaS natomiast odnalezienie rozwiązania które zawiera prostą księgowość + faktury + crm + serwis nie jest łatwym zadaniem... Nexo przewinął mi się kilkukrotnie podczas poszukiwań ale ze względu na to, że uparłem się na "chmurkowe" rozwiązania nie zwracałem uwagi na dłużej - dopiero gdy stwierdziłem, że moje oczekiwania wykraczają poza oferowane standardy. I chyba tym tropem będę podążał (RDP). Na światłowód nie ma opcji... Dziękuje za utwierdzenie. Mam jeszcze pytanie odnośnie tego co użytkownik zobaczy po połączeniu z pulpitem zdalnym: 1. Będzie widział cały pulpit serwera (Windows) wraz z dostępem do wszystkich danych na serwerze, a następnie odpalał Nexo? 2. Gdy użytkownik nr. 1 będzie wykonywał pracę na Subiekcie/Gestorze to gdy użytkownik nr. 2 połączy się pulpitem zdalnym to... będzie widział, że użytkownik nr. 1 pracuje czy zobaczy "swój" pusty pulpit i będzie mógł odpalić program i się zalogować? Dziękuje raz jeszcze za odpowiedzi.
  14. Dzień dobry, Szukając programu który rozwiąże problem ze skakaniem między Subiektem123, CRM, programem do serwisu, programem do księgowości natknąłem się na rozwiązanie Nexo - Subiekt + Gestor + Rachmistrz. No i rozpocząłem zgłębianie tematu na YouTube, forum, pomoc telefoniczna InsERT oraz serwisanci. Zamysł: kupuje serwer z Windows na którym wyląduje pakiet InsERT. Księgowa otrzyma zdalny dostęp aby prowadzić swoje działania podobnie jak ja tyle, że moje działania wykonywane są na Subiekt i Gestor (z notebooka). Dostęp taki planowałem przez (tak to się chyba nazywa) "końcówkę" czyli cała baza InsERT jest na serwerze, a na notebookach odpala się pakiet Nexo który łączy się z serwerem - wydaje mi się, że powinno wyglądać to niemal tak jakbym pracował z zainstalowanym pakietem Nexo na notebooku. Zadzwoniłem do pierwszego serwisanta z okolicy, drugiego i trzeciego - każdy z nich twardo idzie w pulpit zdalny. Niby fajna opcja bo dostęp do programu mam wtedy z każdego urządzenia, a że pracuje na MacOS to nie musiałbym specjalnie inwestować w sprzęt na Windowsie (notebook). Natomiast moje doświadczenia z dawnych lat gdy eksperymentowałem z TeamViewer chcąc mieć dostęp do domowego komputera są... średnie - opóźnienia, nie jest to tak wygodne jak praca na natywnym programie. Jak to powinno być zgodnie ze sztuką? Zaznaczam, że nie znam się na konfigurowaniu serwerów, bazach, dostępach zdalnych i chciałbym zdać się na serwisanta - finalny efekt ma być jednak taki, że pracuje mi się wygodnie (cel zmiany). Dziękuje za odpowiedzi i pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...