Skocz do zawartości

Arkadiusz Mazur

InsERT
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Arkadiusz Mazur

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Arkadiusz Mazur's Achievements

0

Reputacja

  1. Dział opieki posprzedażnej, w którego gestii jest obsługa telefoniczna usługi TeleKonsultant jest czynny od godziny 8:oo do 20:oo. W bieżącym okresie jest bardzo dużo zgłoszeń telefonicznych związanych ogólnie z rozliczeniami rocznymi i rozumiem, że mogą być trudności z uzyskaniem połączenia za co przepraszam. Tym niemniej robimy wszystko, by zapewnić jak najbardziej płynną obsługę tych zgłoszeń. Jednocześnie chciałbym zauważyć, że kontakt telefoniczny to nie jest jedyna możliwość kontaktu i uzyskania rozwiązania na swoje pytania gdyż poza formularzem kontaktowym (https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/formularz_kontaktowy.html) jest jeszcze e-Pomoc techniczna (www.insert.com.pl/pomoc) gdzie znajdą Państwo obszerną bazę wiedzy i odpowiedzi na zadawane pytania dotyczące obsługi naszych programów. PS. Odnośnie technicznych ustawień kolejek telefonicznych przekazałem Pani sugestie do działu technicznego. Odnośnie drugiej kwestii tj. rozłączania połączenia - bardzo proszę o informacje (w wiadomości prywatnej) w jakim miej więcej terminie takie połączenia miały miejsce wraz z nr telefonu, z którego dzwoniono, co pozwoli na przeanalizowanie tych przypadków.
  2. Ma Pan problem z powielonymi kodami kreskowymi. Szczegóły wysłałem na PW i na maila, który podał Pan w zgłoszeniu. Pozdrawiam A.Mazur
×
×
  • Dodaj nową pozycję...