Do pkt 1. Sygnatura dokumentów służy utrzymaniu ciągłości numeracji oraz zachowaniu porządku w dokumentach (który cenimy) , brak numeru daje sygnał, że dany dokument został usunięty – u osób weryfikujących rodzi się pytanie co zostało usunięte, przez kogo, co spowodowało, że dana osoba usunęła np. fakturę. Można przecież usunąć na dowolnym etapie procedowania (po przejęciu dokumentu). W takiej sytuacji tworzymy osobny folder poza modułem, w którym opisujemy przyczynę trwałego usunięcia, ale oczywiście zajmuje to czas.
Z czasem możliwe, że sygnatura będzie wykorzystywana do opisywania np. dokumentów przewozowych, właśnie numerem sygnatury.
Do pkt 2. Tak w naszym modelu pracy nazwa dokumentu jest zawsze numerem faktury (czy obrabianego dokumentu). Przeważnie nazwa pliku otrzymanego np. od dostawcy przybiera inną nazwę. Problematyczne, że nie możemy wykazać ukośnika „/” w nazwie pliku (systemowo nazwa nie może zawierać takich znaków), a w przewadze są używane w numerach faktur.
Wg mojej oceny, byłoby świetnie jeżeli nazwa dokumentu mogłaby być edytowalnym polem. Przyśpieszy nam proces dodawania dokumentu, kiedy nadamy nazwę dokumentu podczas wprowadzania dokumentu, bądź jej zmiany na etapie przetwarzania. Sama nazwa pliku będzie dla nas nie istotna, i taka też jest w chwili obecnej.
Nowe pytania:
5/ czy istnieje możliwość aby dokument, który przebył cały elektroniczny obieg po naciśnięciu pola „zakończ obieg” mógł zostać jeszcze finalnie przesłany do programu księgowego? W obecnym stanie, na zakończonym dokumencie mamy możliwość tylko użycia pola „Przywróć do obiegu”. Z mojego punktu widzenia ma to znaczenie, dobrze jakby pomimo zakończenia obiegu istniała jednak możliwość wysyłki do programu księgowego już tak „obrobionego” dokumentu.
6/ czy jest możliwość aby w nowym module pojawiła się dodatkowo kolumna „data otrzymania” dokumentu np. też w takiej formie edytowalnej podczas wprowadzania dokumentu ? Oczywiście można stwierdzić, że data dodania jest datą otrzymania ale chodzi mi jednak o posiadanie możliwości ręcznego wpisania takiej daty. Dodatkowo pomocna byłaby kolumna daty otrzymania, np. przy filtrowaniu dokumentów, czy na potrzeby księgowe.
Bardzo dziękuje za rozważenie powyższych sugestii.