Skocz do zawartości

Tomasz Łuszczewski

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    14
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Tomasz Łuszczewski's Achievements

0

Reputacja

  1. Ok, już nieaktualne, po przestartowaniu wszystkich końcówek problem się rozwiązał
  2. Witam, taki niespodziewany problem mi się pojawił - na każdej z końcówek dostaję komunikat, że serwer e usług jest uruchomiony na innym stanowisku i pozostaje offline. Sprawdziłem wszystkie stanowiska i na wszystkich jest offline. Co mogę zrobić - ew sprawdzić jeszcze ?
  3. Ta osoba występuje w zakładce użytkownicy w dwóch "kategoriach" - aktywni użytkownicy - zaproszeni użytkownicy odłączyć ją mogę w każdej z tych kategorii - a w której powinienem ją odłączyć ?
  4. Częściowo pomogło. Dane nie pojawiają się u jednej osoby, która już wcześniej miała założone konto Insert. Podczas przyjmowania zaproszenia dostaje komunikat, że przyznano tylko częściowe uprawnienia. I pomimo ręcznej synchronizacji oraz odświeżania przyciskiem na portalu, nie wyświetlają się żadne dane. Ale ja też miałem wcześniej konto insert i wszystko działa bez problemu, mamy identyczne, pełne uprawnienia.
  5. Tak, odświeżyły portal przyciskiem w prawym górnym rogu. Chyba faktycznie u pozostałych przeprowadzimy procedurę udostępniania kont ponownie "od zera". Dam znać czy pomogło.
  6. Kliknąłem ręcznie synchronizację na komputerze koleżanki, i faktycznie brakujące dane o wynagrodzeniach pojawiły się na moim portalu. Ale u pozostałych osób nadal jest pusto.
  7. No dobrze, a jak wytłumaczyć zniknięcie danych o wynagrodzeniach u jednej z koleżanek o której pisałem. I jeśli dobrze Pana rozumiem - ręczne uruchomienie synchronizacji (prawy przycisk na serwerze e-usług u koleżanki) powinien wysłać do wszystkich użytkowników portalu aktualne dane urlopowe i pozatwierdzane dane płacowe ?
  8. Dzień dobry, wracam do tematu Portalu, bo mamy z nim dziwne problemy. Wysłałem zaproszenia do kilku osób, w tym do siebie samego. I sytuacja wygląda tak: - u mnie dane dotyczące urlopów i wynagrodzeń się zaciągnęły i są widoczne, ale nie wszystkie. Mianowicie zaimportowały się dane wynagrodzeń za 2023 (to pierwszy rok użytkowania Gratyfikanta). Nie zaciągnęły się natomiast wynagrodzenia za 2024 (zatwierdziłem listy płac tydzień temu). - u jednej z koleżanek zaciągnęły się dane o urlopach i wynagrodzeniach, ale następnego dnia zniknęły wszystkie i się nie pojawiły więcej (na tym komputerze aktywny jest serwer e-usług i regularnie pojawia się okienko o aktualizowaniu danych) - u dwóch koleżanek mimo założenia konta na portalu nie pojawiło się nic od zeszłego tygodnia. Pierwotnie serwer e-usług uruchomiony był na moim komputerze, ale on nie jest włączany codziennie, więc uruchamia się u koleżanki której komputer pracuje praktycznie cały czas. Gratyfikant zainstalowany jest na serwerze pracującym 24/7, użytkownicy pracują na końcówkach. Nie bardzo mam pomysł co jeszcze sprawdzić albo zmienić, a zależałoby nam na działaniu tego Portalu choćby w temacie wniosków urlopowych.
  9. Ciągnąc i poszerzając trochę temat - muszę dodać dwóch użytkowników ( Prezesów), którzy będą zatwierdzać (bądź odrzucać) wnioski urlopowe. Generalnie chciałbym im nadać uprawnienia koleżanki z kadr - czy jest możliwość łatwego "sklonowania" użytkownika, tak żeby nie przyklikiwać wszystkich uprawnień ?
  10. Ok, temat chyba nieaktualny - dodałem uprawnienie do zmiany klientów, aczkolwiek wolałbym wiedzieć czym to jeszcze potencjalnie niepożądanym może skutkować.
  11. Witam, jakie uprawnienia musi posiadać użytkownik, żeby móc wysyłać zaproszenia do Portalu Pracownika ? Koleżanka która miałaby je porozsyłać ma uprawnienia w zakresie prowadzenia spraw urlopowych i przy próbie wysłania zaproszenia do portalu dostaje komunikat jak na załączonym zrzucie ekranu. Sam portal jako taki działa, bo ja mogę bez problemu wysyłać zaproszenia, wnioski o urlop też się synchronizują . Nie bardzo rozumiem, co ma do rzeczy zmiana klientów, pracujemy na Gratyfikancie.
  12. dzień dobry, mam następujący problem - koleżanka która ma uprawnienia do wprowadzania i edycji urlopów, nie może wyeksportować listy urlopów do excela, komunikat "brak uprawnień". Czy mogę prosić o podpowiedź w którym miejscu konkretnie i pod jaką nazwą kryją się te uprawnienia (nie mogę ich znaleźć) ? Pozdrawiam Tomasz Łuszczewski
×
×
  • Dodaj nową pozycję...