Skocz do zawartości

Aldona Wojnar

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    25
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Aldona Wojnar's Achievements

1

Reputacja

  1. Dzień dobry. Czy możliwe jest stosowanie podzielonej płatności (wprowadzenie nru VAT) na fakturach?
  2. Tylko, że to samo się dzieje przy wymianie dokumentów Subjekt 123 i Rachmistrz Nexo - ewidencja sprzedaży VAT. Kółeczko się kręci i nie zapisuje. Nie można też w Rachmistrzu importować. Program twierdzi, że wszystko pobrał a tak na prawdę nie pobrał nic ...
  3. Co dzieje się dziś z Subjektem 123? Nie można dokonać zapisu JPK VAT, kółeczko kręci się w kółko i nie przestaje. Nie można też przesłać dokumentów do księgowości, występuje błąd. W zeszłym miesiącu wszystko było ok.
  4. Są firmy, które mają kilka oddziałów, dlaczego w zeszłym miesiącu nie było problemu z tymi samymi kontrahentami a w tym jest? Nie zaimportował ani jednej faktury z tymi kontrahentami, którzy się powtórzyli. Symbole klientów również są inne. Nie importuje żadnych dokumentów z powtarzającym się kontrahentem. Nawet jeżeli to był nowo wprowadzony kontrahent.
  5. Podczas importu dokumentów z pliku EDI++ pojawia się komunikat: "plik zawiera wielu kontrahentów o tym samym symbolu: ... . Dokumenty na nich wystawione zostaną pominięte" i nie importuje faktur wystawionych na powtarzających się kontrahentów. Z 35 dokumentów zaimportował mi 4. Co to za bzdura? W zeszłym miesiącu nie było takiego problemu. Mam najnowszą wersję Rachmistrza Nexo Pro.
  6. Ten komunikat pojawia mi się tylko na tej 1 firmie. Może coś w ustawieniach mam nie tak?
  7. Niestety. Po uruchomieniu komputera nadal pojawia się ten komunikat.
  8. Pojawia się podczas przyciskania "popraw". Próbowałam oczywiści po restarcie programu. Problem zaczął się po wgraniu w/w rozszerzenia.
  9. Poza tym, kiedy chcę zmienić wyłączyć w konfiguracji wymaganie numerów NIP dla firm, to pokazuje mi się komunikat: "nie można odczytać danych spoza końca strumienia".
  10. A jak ułatwić sobie pracę podczas wprowadzania faktur na osoby fizyczne? To jakiś koszmar. Każdego trzeba wprowadzić, niektórzy z tych klientów już się nigdy nie powtórzą, nie ma możliwości wprowadzania danych klienta "z ręki"? Bez wprowadzania go do kartoteki klientów? Wprowadzenie około setki faktur na osoby fizyczne trwa parę godzin.
  11. Program po dokonaniu importu dokumentów z Fakturownia.pl informuje, że brak NIP podmiotu i nie zapisuje dokumentów. Problem polega na tym, że księgowanie faktur na firmy nie przysparza takiej pracy, jak wprowadzanie faktur na osoby fizyczne. Program "czepia się" braku NIP, pomimo zaznaczenia, że dany kontrahent jest osobą fizyczną i w konfiguracji jest zaznaczone, że nie ma żądać NIP dla osób fizycznych. Usługi hotelowe są charakterystyczne. Większość faktur jest wystawianych na osoby fizyczne. I faktury trzeba wprowadzać ręcznie.
  12. Bez sensu. Program mówi, że podanie NIP jest obowiązkowe. Faktury są wystawiane na osoby prywatne, które nie mają NIP?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...