Skocz do zawartości

Jacek Nowak

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    7
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Jacek Nowak's Achievements

0

Reputacja

  1. Witam Mam takie pytanie: czy mając dokument IWc np. z cenami z ostatniej dostawy to wygenerowanie na podstawie tego IWc dokumentu IWz dochodzi do ponownego przeliczenia cen mimo tego że na IWz jest taka sama cena ustawiona jak na Iwc ? Jacek Nowak
  2. Witam Czy jest możliwe w kosztorysie usługi dodawanie towarów z podglądem tak jak na pozycjach w fakturach ? Chodzi o wykorzystanie czytnika kodów do dodawanie takich pozycji. Pozdrawiam Jacek Nowak
  3. Witam Dziekuje za zainteresowanie i odpowiedź. Pozdrawiam Jacek Nowak
  4. Witam Czy ktoś spotkał podobną sytuację. Klient drugi raz w ciągu około 1,5 miesiąca zgłosił mi że subiekt nie przelicza wartości VAT-u na dokumencie. Sytuacji nie da się wywołać ponownie i nie dzieje się nagminnie tak jak pisałem 2 razy ciągu 1,5 miesiąca ( przynajmniej tyle zostało zauważone ). Ma ktoś może podpowiedź co może być przyczyną. Podsumowanie VAT jet ok , ,na wydruku sytuacja podobna. ( załączeniu screen-y) Pomaga ponowne przeliczenie stawek na dokumencie. Wszystkie faktury wprowadzane są ręcznie. Żadnych integratorów u klienta nie ma. Większość faktur jakieś 90% to faktury wystawione na podstawie zamówień. Myślałem że gdzieś na etapie wprowadzania / przyjmowania towarów na stan został popełniony błąd ale wszystko sprawdzałem , na zamówieniach , na ostatnich dokumentach zakupu , sprzedaży, przesunięciach MM wszędzie ten VAT jest. Zamówienie powstają na podstawie zamówień z e-maila które pracownik ręcznie wprowadza do Subiekta. W 99 % są to zamówienia zwykłe , nie zaliczkowe. Klient i pracownicy tego działu wprowadzają dziennie około 100 zamówień oraz podobną ilość faktur sprzedaży cały czas w ten sam sposób. Wprowadzane jest zamówienie przez pracownika , następnie jak produkcja wyprodukuje dokumentem MM jest wprowadzany towar na magazyn sprzedaży , wtedy wystawiana jest faktura do tego zamówienia. Ludzie którzy tam pracują i sposób wprowadzania zamówień i faktur jest praktycznie niezmienny przez prawie 10 ostatnich lat. Nigdy nie było podobnych problemów. Pierwsze zgłoszenie było około 1.5 miesiące temu wtedy też za bardzo nie wiedziałem w czym rzecz i dlatego zaktualizowałem w pierwszej kolejności program bo czytałem w najnowszych poprawkach że było kilka błędów z wyliczaniem na dokumentach. I myślałem że to może to aż do dzisiaj bo problem wrócił. Podstawowe testy bazy danych nie pokazują żadnych błędów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...