Skocz do zawartości

med2014

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    9
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

med2014's Achievements

0

Reputacja

  1. Witam, mam kolejny problem z Inpostem Przy pobieraniu danych od dostawców paczek, nie pobierają się pełne dane. Gdy pobieramy dane z serwera paczki są przesyłane na stronę firmy inpost ale nie zostają opłacone automatycznie przez sello, przez co nie możemy wydrukować etykiet z sello. Proszę o pomoc Pozdrawiam Tomek
  2. Wszystko już zaktualizowane. Problem natomiast jest dalej z pełnymi danymi. Pobieramy dane odznaczając "pełne pobieranie". Pobieranie trwa dość krótko niestety większość pobranych klientów nie ma adresów i zaznaczona jest "wysyłka elektroniczna" Zaznaczając "pełne dane" sello pobiera je już godzinę i końca nie widać.
  3. Archiwizacja z Sello wygląda identycznie (okna i tworzenie plików) jak z Archiwizatora, tworzą się te dwa pliki z różnymi rozszerzeniami, mimo to wciąż przy próbie aktualizacji wyrzuca błąd jak na pierwszym screenie dwa posty temu. Przez to wciąż nie mogę wykonać aktualizacji bazy danych. A i żeby była jasność - na screenie pierwszym jest informacja by użyć programu Archiwizator i jego mam na myśli. Nie widziałem żeby tam pisało gdzieś GT. Chociaż pewnie to jest ten sam program. Przyjrzyjcie się tym screenom i logom. U Ciebie jest inny problem niż tworzenie backupu. Backup pewnie jest wykonany, bo nie otrzymujesz błędu o braku backupu, a o braku możliwości utworzenia kopii bazy, którą Sello i inne programy Insertu tworzą w instancji SQL Servera. Jak widać z logów "System nie odnalazł ścieżki". Czy masz taką ścieżkę "C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\InsERT\Temp\" ? Czy masz do niej uprawnienia ? Dla pewności zmień folder roboczy na inny, np. C:\Temp po utworzeniu tego folderu wcześniej i nadaniu mu uprawnień dla użytkownika, którego używasz. Inna sprawa to wielkość bazy. Czy korzystacie z darmowej wersji SQL Servera ? Jeśli tak - być może przekroczyliście 10GB i przez to nie można zrobić konwersji. Jak pisałem wyżej w ogóle nie wiem po co program chce się do takiej ścieżki dostać, ponieważ w ustawieniach ma inną (od wieków taką samą ), a jedyne co się powiela to \InsERT\Temp, ale zmienię i zobaczymy co się stanie. Jeszcze się upewnię odnośnie uprawnień, ale jakiś czas temu nie było problemu - od wersji bodajże 1.11 z płyty udało się dojść do 1.18.1, a teraz niezbyt idzie współpraca z programem. Da się jakoś sprawdzić czy wersja SQL Servera jest darmowa? EDIT Zmieniłem te katalogi, uprawnienia są przydzielone użytkownikowi, a błąd jest taki sam jak wcześniej: W logach wygląda na to, że bez errora backup się zrobił. Na serwerze dziś (btw MS SQL 2008R2) nie wyrzuciło tego błędu, ale ekran wygląda następująco (kółko się kręci i brak odpowiedzi): Czy powinien być brak odpowiedzi zgłoszony przez aplikację podczas tworzenia kopii? EDIT Wychodzi na to, że aktualizację należy wykonać najpierw aktualizując klienta na serwerze, a potem poprzez najnowszą wersję klienta lokalnie update bazy. Następnie na stacjach roboczych również trzeba ściągnąć najnowszą wersję klienta. Poza tym Archiwizator wykonuje kopię Inserta, Sello "kopię siebie".
  4. Archiwizacja z Sello wygląda identycznie (okna i tworzenie plików) jak z Archiwizatora, tworzą się te dwa pliki z różnymi rozszerzeniami, mimo to wciąż przy próbie aktualizacji wyrzuca błąd jak na pierwszym screenie dwa posty temu. Przez to wciąż nie mogę wykonać aktualizacji bazy danych. A i żeby była jasność - na screenie pierwszym jest informacja by użyć programu Archiwizator i jego mam na myśli. Nie widziałem żeby tam pisało gdzieś GT. Chociaż pewnie to jest ten sam program. Przyjrzyjcie się tym screenom i logom.
  5. Proszę powiedzieć dlaczego proces archiwizacji w Archiwizatorze przeszedł, a mimo to podczas próby aktualizacji bazy danych pojawia się błąd z pierwszego screena z poprzedniego postu.
  6. Na serwerze jest 8GB RAM i Core i5 4570 3.2GHz, system na SSD, dane na HDD. Po aktualizacji klienta Sello muszę również zaktualizować bazę danych. Niestety najpierw wymagana jest archiwizacja, której nie da się przeprowadzić, ponieważ program wyrzuca błąd "Parametr niepoprawny". Po kliknięciu "OK" okienko archiwizacji zostaje, ale nie wiem czy coś się dzieje, bo nie ma żadnego paska postępu. Zrobiłem jeszcze raz archiwizację na serwerze, ale nadal jest problem, chociaż proces archiwizacji przeszedł. W oknie loga serwera po kolei takie błędy mam: 2015-11-12 14:28:28 spid62 Error: 18204, Severity: 16, State: 1. 2015-11-12 14:28:28 spid62 BackupDiskFile::CreateMedia: Backup device 'C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\InsERT\Temp\{7892CBC0-E5D6-4D49-BDD6-08973D947E73}\TOMEK_INSERTGT-kopia_2.bak' failed to create. Operating system error 3(System nie może odnaleźć określonej ścieżki.). 2015-11-12 14:28:28 Backup Error: 3041, Severity: 16, State: 1. 2015-11-12 14:28:28 Backup BACKUP failed to complete the command BACKUP DATABASE TOMEK_INSERTGT. Check the backup application log for detailed messages. 2015-11-12 14:28:28 spid62 Error: 18204, Severity: 16, State: 1. 2015-11-12 14:28:28 spid62 BackupDiskFile::CreateMedia: Backup device 'C:\Documents and Settings\All Users\Dane aplikacji\InsERT\Temp\{7892CBC0-E5D6-4D49-BDD6-08973D947E73}\TOMEK_INSERTGT-kopia_2.bak' failed to create. Operating system error 3(System nie może odnaleźć określonej ścieżki.). 2015-11-12 14:28:28 Backup Error: 3041, Severity: 16, State: 1. 2015-11-12 14:28:28 Backup BACKUP failed to complete the command BACKUP DATABASE TOMEK_INSERTGT. Check the backup application log for detailed messages. Dziwne jest kilka rzeczy. Po pierwsze archiwizacja w programie Archiwizator się wykonała. Po drugie zaczynam mieć watpliwość czy archiwizacja i backup to jest to samo w rozumieniu programu. Po trzecie po co program chce uzyskać dostęp do takiej ścieżki jak w logu jeśli w ustawieniach ma: - Folder archiwum: D:\Kopie\Insert GT -> w tym folderze stworzyły się dwa pliki - jeden o rozszerzeniu .i01, a drugi .iar - Folder roboczy: C:\ProgramData\InsERT\Temp\ Pragnę zwrócić uwagę, że ścieżka do folderu roboczego jest inna od tej z loga, a mimo to w obu miejscach są te same katalogi - screen niżej: Po czwarte gdzie powinienem szukać (albo jak sprawdzić gdzie) zbackupowanego pliku .mdf, który jest plikiem bazy danych? Czy archiwizacja oznacza backup bazy danych Sello, a backup bazy danych klientów, transakcji etc jest wykonywany oddzielnie i nie da się go zrobić w programie? Po piate co to jest "dearchiwizacja" - wgrywanie danych z backupu?
  7. Mam zaznaczone pełne dane i pobieram dane z wszystkich 4 kont. Kiedy "Pełne dane" są odznaczone występuje problem z adresami jeśli ktoś zmienił. To w sello tego nie ma. Druga sprawa to wybór sposobu wysyłki mamy często "wysyłka email" pomimo, że klient wybierze inną. Nie mam czegoś takiego jak wysyłka email. Jak pobieram pełne dane to tych problemów nie ma. Tomek
  8. Wersja sello 1.18, tansakcji około 60, sql wersja 2009.0100.2500.00. Serwer zakładała zewnętrzna firma wiec nie mam pojęcia co to jest dokładnie. Tomek
  9. Witam, Sello mamy zainstalowane na serwerze obsługujemy program z 4 komputerów na 4 różnych loginach z allegro. Proces pobierania danych codziennie trwa około 2,5 godziny !!!. Uniemożliwia nam to normalne funkcjonowanie Ogólnie sello działa nam bardzo źle np. grupowanie transakcji trzeba po 10 razy nacisnąć tą funkcję żeby to zadziałało. Tworzenie paczek, list wysyłkowych również stwarza problemy i przywiesza program Proszę o pomoc Tomek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...