Skocz do zawartości
Forum użytkowników

Grażyna Sz

Użytkownik
  • Ilość treści

    89
  • Rejestracja

  • Ostatnio

Reputacja

0 Neutral

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. Dzień dobry. Operacje bankowe wprowadzam ręcznie, następnie tworzę wyciąg bankowy. Do tej pory nie miałam z tym problemu, a za grudzień przy próbie zapisu wyciągu pojawia się komunikat " Nie można używać tej kategorii księgowej do opisywania tego elementu dokumentu. Nie mam pojęcia o co chodzi.
  2. Dzięki za odpowiedź, ale w tej pozycji mam tylko : " Podłącz lub przerwij dekretację", " Utwórz nowy", " Podłącz lub utwórz nowy" , Podłącz lub rozlicz istniejący i utwórz nowy. Którą opcję powinnam wybrać?
  3. Dzień dobry. Nie bardzo rozumiem Pana odpowiedź. Problem dotyczy tylko i wyłącznie wpłat do US. Na schemacie dekretacji nie mam żadnej opcji związanej z rozrachunkiem.
  4. Dobry wieczór. Wprowadzam ręcznie w zakładce bank poszczególne operacje bankowe. Pomimo, że mają one status " nieopisane", a tym samym nie są jeszcze zadekretowane, kwoty z tych operacji pokazują mi się w rozrachunkach. Po dekretacji po raz drugi występują w rozrachunkach i nie mogę ich rozliczyć. Dodam jeszcze, że problem dotyczy tylko rozrachunków z Urzędem Skarbowym Co robię źle i jak to poprawić.
  5. W deklaracji PIT 11 pole 2 jest puste. Jedynym identyfikatorem jest NIP. A deklaracji dalej nie można wysłać.
  6. Dzień dobry. Pobrałam i zainstalowałam najnowszą wersję Rewizora Nexo. Bez problemu wysłałam deklarację PIT 4R. Natomiast przy sprawdzaniu poprawności w kontekście wysyłki PIT 11 pojawia się komunikat o błędnym numerze REGON. Przy czym jako błędny pokazuje się prawidłowy numer . Dodatkowo, przecież w deklaracji PIT 11 występuje tylko NIP spółki i PESEL pracownika. Problem występuje zarówno w REWIZORZE NEXO , jak i w REWIZORZE NEXO PRO.
  7. Dzień dobry. Do końca stycznia trzeba wysłać deklarację PIT 4R za rok 2019. Tymczasem na dzień 09-01-2020 nie ma możliwości wysłania tej deklaracji elektronicznie z programu REWIZOR NEXO. Czy w najbliższych dniach pojawi się taka możliwość?
  8. Dobry wieczór. Po raz pierwszy pokazał mi się taki komunikat przy dekretacji PDOF i składek ZUS. Nie wiem o co chodzi. Zaznaczam, że wynagrodzenia wypłacane są do 10 następnego miesiąca, więc " termin płatności ZUS i PDOF jest " opóźniony" w stosunku do listy płac o dwa miesiące. Wynagrodzenie za listopad wypłacane w grudniu, ZUS i PDOF w styczniu następnego roku. Proszę o wyjaśnienie.
  9. Dzień dobry. Załączam zrzut ekranu.
  10. Dobry wieczór. Przesyłam zrzut planu kont. Być może w samym planie kont mam coś nie tak, bo u mnie nie ten klient nie chce pokazać się jako odbiorca, a jedynie jako dostawca.
  11. Dobry wieczór. W tym rzecz, że nie wiem jak podłączyć kartotekę klienta podłączoną do konta dostawców do konta odbiorców.
  12. Dobry wieczór. Mam osobne konta dla rozrachunków z dostawcami i odbiorcami. W tym miesiącu po raz pierwszy jeden z dostawców został również odbiorcą. Co zrobić, aby dla tego kontrahenta mieć dwa konta - Rozrachunki z dostawcą i Rozrachunki z odbiorcą? Pomóżcie.
  13. Dołączam się do prośby. Mam ten sam problem.
×