Skocz do zawartości

Rafał Madziar

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    4
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Rafał Madziar's Achievements

0

Reputacja

  1. Witam, od pewnego czasu sprawdzam specyfikacje do FV od InPost. Zauważyłem że do wielu przesyłek mam wykonywaną weryfikacje wymiarów i doliczana jest opłata na kształt przesyłki która jest idealnie prostokątna, nie posiada żadnych wystających, owalnych, okrągłych elementów, kartonowe opakowanie owinięte w folie. Na każdej FV tracę po kilka stówek. Zgłaszane reklamacje są rozpatrywane na moją korzyść, ale ile można, sprawa wielokrotnie zgłaszana do opiekuna oraz InPost bez żadnej reakcji! \ Wszystko oczywiście zbiegło się z możliwością zakupu opakować od InPost w menadżerze paczkomatów. InPost jak zawsze oszukuje, ta firma nigdy nie będzie uczciwa! Każdemu kto z nimi współpracuje radzę sprawdzać specyfikacje do FV.
  2. Witam, dostałem do wypełnienia ankietę od alledrogo, wygląda na to że serwis planuje wprowadzić abonament dla sprzedawców. Opcje które teraz są darmowe takie jak banery na liście przedmiotów, logo sprzedawcy, możliwość oznaczenia ofert promocją, nowość, bestseller, dostęp do menadżera sprzedaży, tagi, cross selling, serie produktowe czy statystyki mają być płatne w abonamencie. Czyli sprzedawca poza płaceniem prowizji od sprzedaży, promowanie i ads będzie musiał dodatkowo płacić miesięczny abonament, jak zasugerowano w ankiecie w wysokości 500zł. Poniżej screeny z ankiety, wraz z przykładowymi cenami za wybrane opcje.
  3. Witam, szukam osób które mają doświadczenie albo informacje albo wystąpiły do sądu przeciwko allegro. Mam już kilkanaście różnych sytuacji z tym serwisem, gdzie pracownicy allegro w sporach z kupującym, zawsze stoją po stronie kupującego mimo iż ten nie ma racji, mimo przedstawienia przeze mnie mocnych dowodów, do których sami mają dostęp. Powyższe działanie nie dość że naraża mnie na straty finansowe, narusza mój wizerunek, ponieważ stawia mnie jako oszusta przed kupującym, którym nie jestem. Ostatnio pracownik allegro przesadził w dyskusji, udzielając kupującemu rad prawnych wygrzebanych z google oraz przesyłając linki do stron z poza allegro z poradami dotyczącymi nieuczciwych sprzedawców. Klient zakupił u mnie przedmiot od razu podając dane do faktury VAT na dane firmy (nazwa firma handlowa i aktywny NIP), teraz chce odstąpić od umowy w ramach ustawy o konsumentach. Zwrotu nie przyjęty ponieważ zakup nie był konsumencki. W sekcji zwroty mam informacje ze zwrotów od zakupów na firmę nie przyjmuje. Klient uparty, allegro oczywiście za klientem. Mam już dość takich praktyk allegro, jest to kolejna sprawa gdzie to ja musze się tłumaczyć. Allegro ani jego pracownicy nie mają prawa udzielać rad prawnych, allegro też nie jest arbitrem w sporach, nie ma prawa ani kompetencji do rozstrzygania sporów.
  4. Witam, jestem sprzedającym na allegro, w dniu 27 sierpnia, kupujący zakupił u mnie przedmiot. Przedmiot wysłany na następny dzień, cała transakcja przebiegła prawidłowo. - W 2 września kupujący piszę do mnie na e-mail z dziwnymi żądaniami pieniędzy, ponieważ jak sam pisze w e-mailu "uwielbia się targować z sprzedawcami, po jego doświadczeniach z azjatami i przereklamowanymi arabami". Niestety jego próba zostaje udaremniona przeze mnie, klient dokonał już zakupu. Ostatecznie klient napisał ze już nic nie chce. - Kupujący wystawił pozytywny komentarz, zaniżając gwiazdki na 1. - Po następnych kilku dniach klient znów się odzywa ze coś chce za darmo, następnie zakłada dyskusje na Allegro, już w pierwszej wiadomość pisze ze dyskusja jest nie na temat, jednak on czuje się źle obsłużony. - W odpowiedzi przedstawiłem wraz z dowodami przebieg transakcji i próbę szantażu mnie przez niezrównoważonego klienta. - Wczoraj o godzinie 21, klient oznaczył dyskusje jako nierozwiązaną i zażądał od allegro zmiany komentarza na negatywny. - Allegro nawet nie czekając na moją odpowiedz przekazuje prośbę o zmianę komentarza do odpowiedniego działu. Klient szantażuje mnie wystawieniem negatywa, chce wyłudzić ode mnie bezpodstawnie pieniądze lub jakiś rabat. Jako sprzedając przedstawiam allegro dowody na szantaż ze strony klienta, korespondencje e-mail wraz z zrzutami ekranu. A allegro nic nie robi, przyznaje racje klientowi, mimo dowodów ze klient coś kombinuje. Allegro usuwa komentarz od kupującego, dając mu możliwość wystawienia negatywa. ------------------------ Dziś otrzymałem odpowiedz że komentarz został usunięty na prośbę kupującego. Jednak allegro usuwa komentarze POZYTYWNE na prośbę kupującego, tak aby ten mógł wystawić negatywa. Zgodnie z Regulaminem Allegro działanie pracownika allegro było bezprawne, jak to jest ze allegro może łamać własny regulamin? Zgodnie z regulaminem allegro, usunięcie komentarza możliwe jest jedynie w sytuacji: To do czego posuwa się allegro, przekracza już wszystkie granice. Miesięcznie płace im od 7 do 10 tys. prowizji, a olewany jestem na całego. Przez zmiany w systemie komentarzy, co chwile zdarza się kombinator, który próbuje coś wyłudzić. Zgłaszałem już takie sytuacje do nich, w odpowiedzi usłyszałem ze nie muszę się zgadzać na propozycje kupującego. Allegro też wielokrotnie wypowiadało się ze nie usuwają komentarzy od kupujących, a tu nagle usuwają pozytywa, aby kupujący mógł wystawić negatywa.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...