Skocz do zawartości

Michał Grala

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    8
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Michał Grala's Achievements

0

Reputacja

  1. Witam, Potrzebuje pomocy odnośnie zestawienia/ raportu w subiekcie nexo. Potrzebuje przygotować zestawienie dokumentów filtrując je sposobem płatności (w firmie mamy 4 metody- gotówka, przelew opłacony przed realizacją zamówienia, pobranie oraz przelew na kilka dni). Czy da sie gdzieś znaleźć raport lub zrobić zestawienie aby można było znaleźć paragony/faktury tylko płacone za pobraniem ? Bo płacone gotówką to w "Kasie" mozna je wyfiltrować po KP do paragonu. A do pobrania czy do płatności za przelew, taki dokument już nie powstaje. Proszę o pomoc
  2. zgadza sie. WZ była tworzona prawie kilka godzin z przerwami. Tez podejrzewaliśmy ten błąd z zostawieniem sesji na tak długi czas. Ale chciałem sie upewnić czy to może nie jest wina pracownika. Tak taki problem pojawił sie już kiedyś
  3. Witam serdecznie, Wczoraj jeden z pracowników tworzył WZ dla jednego z naszych klientów. Jednak przy zapisie WZ pojawił mu się taki komunikat jak poniżej i system nie pozwolił zapisać dokumentu. Proszę o pomoc- co mogło spowodować taki błąd?
  4. Witam, czy da się dodać w jakiś sposób we wzorcu wydruku aby na fakturach sprzedaży pojawiał się poza NIPem także Regon kontrahenta? Pozdrawiam
  5. Witam serdecznie, Mamy w firmie taki mały problem z wykonaniem pewnej operacji. Mianowicie: Chodzi o skomplementowanie asortymentu na fakturę zakupu po kodzie kreskowym. Ale do rzeczy: Załóżmy że mamy 3 produkty: A, B, C Chcemy aby te 3 produkty były sprzedane w jednej transakcji jako produkt D z zupełnie nowym kodem kreskowym nadanym przez nas samodzielnie. Rozumiem że możemy ten produkt D stworzyć jako kompletacja i dodac te 3 produkty jako części tego produktu. Jednakże problem pojawia się tutaj. Chcemy aby przy sprzedawaniu tego produktu skanując kodem kreskowym na fakturze pojawiły się produkty A, B, C jako składowe a nie produkt D, stworzony przez nas. Czy da się zrobić coś takiego? Pozdrawiam
  6. I właśnie na taką odpowiedź liczyłem. Rozmawiając z kobietami z urzędu nie da się dojść do porozumienia. Jedna twierdziła tak a druga inaczej i człowiek się gubi. Bardzo dziękuje za pomoc! Temat wyjaśniony (tak myślę) Pozdrawiam
  7. Tak, vat został rozliczony już w lutym, ale towar został wydany dopiero w marcu i kwietniu. Wiec mamy różne okresy rozliczeniowe dotyczące podatku dochodowego. W marcu sprzedaliśmy tylko 8 sztuk z 10. Wiec podatek dochodowy jest w marcu na sprzedaż 8 sztuk. Natomiast w kwietniu tylko 2 sztuki zostały sprzedane. Jeśli wykonamy fakturę zaliczkową końcową w kwietniu to tak jakbysmy się rozliczyli z tej zaliczki jednorazowo w kwietniu. Tak mi się wydaje. dlatego staram sie szukać możliwej odpowiedzi jak to rozliczyć aby było prawidłowo. Od razu zrobiłem to Pana sposobem i zostawiłem to w taki sposób. Ale nie jestem pewny czy to do końca jest poprawny sposób tego rozliczenia. Pozdrawiam
  8. Witam serdecznie, Mam techniczny problem z subiektem nexo. Posiadam wersje 17.0.3 Otóż problem związany jest z fakturą zaliczkową. Klient w Lutym zamówił towar np 10 produktów za kwote 1000 zł. Zapłacił od razu w całości. Wiec aby rozliczyć Vat od otrzymanej wpłaty została wystawiona faktura zaliczkowa na całość kwoty obejmująca wszystkie produkty. Klient miał otrzymać towar w 1 dostawie w marcu. Jednakże okazało się ze towar będzie wydany w 2 dostawach- marzec i kwiecień. W marcu klient otrzymuje tylko 8 produktów ujętych w fakturze zaliczce a 2 w kwietniu. Jak rozliczyć te 8 produktów tak aby wystawić faktury aby móc z urzędem rozliczyć podatek dochodowy. Kroki jakie podjąłem to: Od wystawionej faktury zaliczkowej częsciowej z 28 lutego chce wystawić fakturę zaliczkową końcową- system podbiera całość zamówienia i nie pozwala skorygować pozycji których nie ma na magazynie (te 2 towary ktore będą w kwietniu) wiec nie moge zapisać faktury rozliczeniowej końcowej Próbowałem wystawić WZ od faktury zaliczkowej tej z 28 lutego na 8 rzeczy, jednakże później system nie pozwala wystawić faktury zaliczkowej. Nie wiem co robić. Jak prawidłowo powinienem rozliczyć tą fakturę zaliczkową. Bardzo proszę o jakieś wskazówki. Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...