Skocz do zawartości

Tomasz Sadowski

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Tomasz Sadowski's Achievements

0

Reputacja

  1. To kwestia komunikacji z biurem księgowym i przekazywania zestawienia dokumentów sprzedaży i importu do programu księgowego. Biuro korzysta z programu firmy WAPRO.
  2. Dziękuję za odpowiedź. Czy jest zatem możliwość innego wygenerowania zestawienia (pliku xml) zawierającego faktury sprzedaży, a w nim takie informacje jak: numer dokumentu, data dokumentu, pełna nazwa kontrahenta, kwota netto, kwota brutto, kwota vat, grupa JPK (jeżeli jest), termin płatności?
  3. Czy jest możliwość aby w wygenerowanym pliku JPK_V7 znajdowały się informacje o terminie płatności/dacie płatności faktury?
  4. Problem dotyczył pliku JPK_FA generowanego w zakładce "e-kontrola". Spróbowałem poprzez zakładkę "e-sprawozdawczość" i generowanie pliku JPK_V7 i tam jest wszystko w porządku. Dziękuję za sprawdzenie i szybkie odpowiedzi.
  5. Mam problem z plikiem JPK. Po wygenerowaniu pliku okazuje się, że program wstawia do pliku nazwy skrócone (Pole "Nazwa" z kartoteki kontrahenta), zamiast nazwy pełne (pole "Nazwa pełna" z kartoteki kontrahenta). W podglądzie/edycji pliku JPK, w zakładce "Nagłówki faktur", w konfiguracji widoku mogę co prawda odznaczyć pole "P_3A", ale nie mam możliwości w to miejsce zaznaczenia innej kolumny, która zawierałaby "Pełną nazwę" kontrahenta. Próbowałem też szukać ustawień w konfiguracji/definicje pól plików JPK/ faktury VAT, ale także nic nie znalazłem. Będę wdzięczny za pomoc.
  6. Dzień dobry, Czy istnieje możliwość wygenerowania w Subiekcie nexo PRO raportu przedstawiającego listę klientów, którzy nie dokonali zakupu w określonym przedziale czasowym? Potrafię wygenerować raport sprzedaży wg klientów za dany okres, jednak tam znajdują się tylko Ci którzy kupili. Czy jest opcja aby program pokazał również w tym miejscu klientów z "zerową" wartością sprzedaży-dokumentów?
  7. Panie Jacku, jeżeli chodzi o mnie i obecne informacje na FV, to wydaja mi się wystarczające. Na co księgowej dokładniejsze dane, jak i tak nie zamierza ich jakkolwiek weryfikować? Nie wiem, ale nie lubię z nią dyskutować
  8. Powód jest prozaiczny i nawet wydaję się być dostrzeżony przez Insert w jednej ze swoich publikacji dotyczących tematu. Chodzi mianowicie o księgowych. Konkretnie o to, że nie wiedzą co ja sprzedaje, a opis nie zawsze wprost pozwala laikowi nie będącemu w branży rozpoznać dany produkt i zakwalifikować go do poszczególnego GTU. Łopatologicznie to jeżeli program nie będzie drukował przydzilonych GTU z automatu to niestety ja będę musiał opisywać każdą pozycję faktury ręcznie.
  9. Nie chodzi o to żeby wydrukowały się wszystkie i zagduj zgadula, który jest który. Chodzi o to, żeby dokument precyzyjnie wskazywał które GTU jest dla której pozycji. Mam wersję PRO i nie bardzo wiem jak wykorzystać opcję dodania własnej kolumny. Wiem, że taka jest, wiem gdzie, ale nie wiem jak w praktyce ją wykorzystać Ja własnie liczę na to, że Insert stanie na wysokości zadania i doda możłiwość umieszczenia tych informacji tak jak to opisałem, czyli jako kolumna w pozycjach faktury.
  10. Dziękuję za odpowiedź, jednak to rozwiązanie tylko częściowe. Ponieważ oznaczenie JPK drukuje się dla całego dokumentu, a nie dla poszczególnych pozycji. Co w momencie gdy na dokumencie sprzedaży znajdować się będą produktu z różnymi GTU? Najlepiej gdyby była możliwość dodania kolumny "Grupa JPK" w części "pozycje", jak to jest w przypadku nazwy, symbolu czy innych cech produktu.
  11. Obowiązku nie ma, ale przydałoby się do ułatwienia współpracy z księgowym
  12. Dzień dobry, Czy jest możliwość takiej konfiguracji wzorca wydruku, aby na fakturze drukowały się GTU dla poszczególnych pozycji faktury? Producent na swojej stronie pisze, że jest opcja dodania znacznika, ale przyznam się, że nie mogę go znaleźć we wzrocu wydruku. To samo tyczy się nadawania procedur dla JPK i widoczności ich na dokumencie. Przydała by się funkcja przypisania procedur do danego kontrachenta i możliwośc automatycznego oznaczania dokumentów na wydrukach. PS. Wiem, że nie ma obowiązku umieszczania takich informacji na FV, jednak to kwestia ułatwienia przygotowania dokumentów dla księgowości.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...