Skocz do zawartości

Grzegorz Woś

Partner
  • Liczba zawartości

    78
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Grzegorz Woś

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Grzegorz Woś's Achievements

2

Reputacja

  1. InsERT nexo 46.0.2 (6561) Zauważone problemy z pracą z modułem: Brak możliwości automatycznego wysłania powiadomienia przy zarejestrowaniu zlecenia przez klienta na adres email. Służyło by to jako potwierdzenie prawidłowej rejestracji zlecenia online, jak i informacja dla nas że pojawiło się nowe zlecenie. Przy korzystaniu z opcji "powiadomienie po akceptacji /odrzuceniu zgłoszenia' szablon wiadomości nie może uzyskać dostępu do danych zlecenia- miejsca takie jak nadany numer czy producent urządzenia są puste. Już zgłoszony problem Pole "Wybrany klient:" powinno proponować istniejącego klienta jeśli jego dane zgadzają się- obecnie dane uzupełniają się przy wybraniu opcji utworzenia nowego klienta, następnie program informuje o istnieniu użytkownika o takich samych danych. Pole "Wybrane urządzenie:" nie uzupełnia pola "Właściciel:' przy wybraniu opcji dodania nowego urządzenia
  2. Sposób wywołania błędu: Dla scenariusza z automatyczną wysyłką i szablonem wiadomości zawierającym link do strony online zlecenia utworzyć nowe zlecenie Zapisać zlecenie, otrzymamy potwierdzenie wysłania zlecenia na serwer Automatyczne powiadomienie zostało wysłane bez linku do strony. Link pojawi się dopiero w kolejnych wiadomościach Wygląda na to że wysyłanie powiadomień następuje przed wysłaniem zlecenia na serwer, uniemożliwiając poprawne wysłanie powiadomienia z linkiem.
  3. Sprawdziem, w kliencie w zakładce CRM mam ustawione "Scenariusz obsługi klienta: na "brak"
  4. Dodatkowo czy jest możliwość aby scenariusze lub szablony zmieniały ustawienia wydruków? Np. w przypadku zleceń online nie widzę sensu drukowania potwierdzenia przyjęcia, wystarczy powiadomienie e-mail.
  5. Mam mały problem z szablonami: po wybraniu klienta zmienia się scenariusz obsługi na domyślny, nie ten który jest w szablonie. Jest jakaś możliwość by to wyłączyć?
  6. Dziękuję. Czy można gdzieś ustawić jaka domyślnie ma tam być data?
  7. Czy jest możliwość aby wybranie danego scenariusza zmieniało również pole rodzaj naprawy?
  8. Czy jest możliwość przypisania domyślnego magazynu dla zleceń niezależnie od kontekstu?
  9. Od czasu dodania słowników producentów/modeli dodawanie nowego modelu wymaga uprawnień do konfiguracji systemu. Naszym zdaniem są to zbyt szerokie uprawnienia dla czynności którą wykonuje większość naszych pracowników. Istniejące uprawnienia do dodawania modeli i producentów powinny być wystarczające do dodania nowego modelu do listy.
  10. Chodzi nam o to by domyślna wartość w tym polu dla zleceń online była inna niż dla pozostałych zleceń. W parametrach zleceń online nie widzę możliwości wyboru scenariusza.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...