Użytkownik GT/NEXO 40 Napisano 1 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 1 Lutego 2017 w [ROZWIĄZANO] Od czasu do czasu Nexo po właczeniu klienta pocztowego potrafi zjeść niemal 100% zasobów i zamulić (edytowane) Przez okres ostatnich kilku tygodniu zdarzyło mi się (z 3-4 razy - chyba nie więcej) że w jednym momencie NEXO zamulił się sam i przy okazji cały komputer. Zdarzyło mi się to min. wczoraj a pracownikowi dziś dlatego skojarzyłem, że jednak jest coś na rzeczy i dobrze byłoby abyście Panowie nad tematem się pochylili :-) Zmulenie objawia się tym, że wolno następuje przełączenie na inną zakładkę, wypisanie dokumentu czy wywołanie jakiegoś obiektu... W tle praktycznie z każdą wykonywaną operacją widoczne są kulki (te poprzez które Nexo pokazuje, że coś robi). (To jest wyjątkowe zachowanie ponieważ mamy silne stacje z i7 3770 oraz 16GB RAM do tego SSD wiec na codzień Nexo chodzi (praktycznie) płynnie) Po włączeniu 3 króli (ctr+alt+del) widać zajętość procesora na poziomie 90-100 procent (zajętość fluktuuje). Wyłącznie zakładki z klientem poczty nie pomaga. Jedyne co na tym etapie pomaga to restart aplikacji - jak ręką odjął (zajętość na poziomie 0 - 0,2%) Tak mi jak również pracownikowi stało się do podczas tworzenia nowej wiadomości EA (w tle włączona zakładka klienta pocztowego EM). Wiadomości tworzymy w HTML. Nie było załączonych żadnych załączników. Zdarzyliśmy wpisać może 1 zdanie. Jeśli macie Panowie pomysł co mamy sprawdzić podczas kolejnego wystąpienia wyżej omawianego problemu, proszę o informację a wykonamy zalecenia. Edytowane 29 Czerwca 2017 przez Użytkownik GT/NEXO Link to postu
Marek Pyznarski 349 Napisano 2 Lutego 2017 Udostępnij Napisano 2 Lutego 2017 w [ROZWIĄZANO] Od czasu do czasu Nexo po właczeniu klienta pocztowego potrafi zjeść niemal 100% zasobów i zamulić Gdy następnym razem pojawi się taka sytuacja, proszę w Menedżerze zadań kliknąć prawym przyciskiem myszy na proces Subiekta nexo i wybrać opcję "Utwórz plik zrzutu". Po utworzeniu pliku zrzutu prosimy o dostarczenie go do nas (jeśli jego rozmiar będzie bardzo duży, proszę o kontakt na PRIV). Link to postu
Użytkownik GT/NEXO 40 Napisano 26 Czerwca 2017 Autor Udostępnij Napisano 26 Czerwca 2017 w [ROZWIĄZANO] Od czasu do czasu Nexo po właczeniu klienta pocztowego potrafi zjeść niemal 100% zasobów i zamulić (edytowane) Zgodnie z prośbą Pana Marka z Insert - dostarczyłem plik zrzutu z menadżera zadań. Problem został zidentyfikowany i rozwiązany niezwłocznie (od tego momentu usterka ani razu już nie wystąpiła na żadnym z komputerów). Dziękuję za szybką pomoc. Edytowane 26 Czerwca 2017 przez Użytkownik GT/NEXO Link to postu
Paweł Pietrzak 1 Napisano 2 Grudnia 2022 Udostępnij Napisano 2 Grudnia 2022 w [ROZWIĄZANO] Od czasu do czasu Nexo po właczeniu klienta pocztowego potrafi zjeść niemal 100% zasobów i zamulić A czy można się podzielić tą informacją co to było mam podobny problem? Link to postu
Polecane posty