Skocz do zawartości
Forum użytkowników

Użytkownik GT/NEXO

Użytkownik
  • Ilość treści

    563
  • Rejestracja

  • Wygrane dni

    3

Użytkownik GT/NEXO wygrał w ostatnim dniu 16 kwietnia

Użytkownik GT/NEXO ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

16 Good

Ostatnio na profilu byli

1111 wyświetleń profilu
  1. Dziękuję za w/w odpowiedz. Jeszcze w nawiązaniu do sugestii 1, to czy jest szansa, że dodacie możliwość dodawania plików jako załączniki, wprost do wiadomości e-mai z chmury np. google drive? Oczywiście nowo dodany załącznik również powinien być klikalny w nowo tworzonej wiadomości (gdy chcemy go podejrzeć). Pytam w odniesieniu do planów rozwoju Gestora NEXO, gdzie będzie możliwość aby załączniki były trzymane tylko i wyłącznie na serwerze pocztowym (te odebrane jak i wysłane). Serwery pocztowe oferują dużo miejsca np. 500 GB na nazwa.pl za relatywnie małe pieniądze wiec docelowo naszą intencją byłoby aby nie mieszać różnych sposób przetrzymywania załączników (serwer pocztowy vs chmura) tylko zdecydować się tylko na 1 metodą, w naszym przypadku tylko i wyłącznie z serwerem pocztowym. Zatem google drive, którego posiadamy byłby tylko tymczasowym magazynem plikowym a nie docelowym archiwum załączników to też wnioskowana funkcja dodawania plików z chmury jako załącznik do wiadomości byłaby pomocna.
  2. Dziękuję. Czekam zatem na nową wersję, no i oczywiście dam znać czy w/w naprawa rozwiązała przedmiotowy problem
  3. Czy coś udało się ustalić w temacie? Upgradowaliśmy Windowsa 10 do najnowszej stabilnej i zalecanej wersji, tj. 1903 ale na wszystkich komputerach (mamy je takie same - ten sam model DELL) problem z przycinaniem nadal występuje. Po aktualizacji zmienił się chyba widok tam gdzie ustawia się zgodność. Pracujemy w multiprogramie, czy wystarczy, ze np. w Subiekcie dokonamy stosownych zmian? Jakie nastawy w Zakładce Zgodnosć są własciwe majac na uwadze opisywane anomalia?
  4. Dodaliście kontekstowo pokazywanie adresu dostawy na mapie per dane ZK co jest super funkcją. Sami organizujemy dla naszych klientów transport, konsolidujemy ładunki więc żywo jesteśmy zainteresowani planowaniem tras a tym samym widokiem zbiorczym (a nie tylko pojedynczym) adresów dostawy wszystkich bieżących ZK na mapie. Najlepiej aby taka mapa była dostępna wprost w zakładce - w module ZN (ewentualnie w oknie przeglądarki jeśli faktycznie nie możecie mapy pokazać w NEXO). Czy taka funkcja jest do ogarnięcia?
  5. Dodaliście opcję dodawania zdjęć z serwisu chmurowego (super funkcja), niestety dotyczy ona tylko plików wcześniej wysłanych przez klienta NEXO. NASZA POTRZEBA BIZNESOWA Każdego dnia robimy dużo zdjęć produktów dla naszych klientów, tzw. real foto produktu. Zdjęcia robimy smartfonami, następnie przenosimy je do serwisu chmurowego (google drive) bo jest to relatywnie prosto na smartfonie. W kolejnym kroku wysyłamy je naszym klientom zwykle via e-mail. SUGESTIA 1 Mając na uwadze powyższe byłoby dobrze aby była możliwość dodawania wszystkich plików (a nie tylko tych wcześniej wysłanych) z serwisu chmurowego do wiadomości e-mail. No i tutaj widzę dwie opcje dodawania do wyboru: - jako link, czyli tak jak jest obecnie z tym, że znów dobrze byłoby aby ten link był klikalny wprost w nowo tworzonej wiadomości e-mail! - jako załącznik, wprost do wiadomości. Oczywiście nowo dodany załącznik również powinien być klikalny w nowo tworzonej wiadomości. SUGESTIA 2 Na etapie dodawaniu takich załączników z serwisu chmurowego koniecznie przydałby się podgląd graficzny pliku (miniatura). Obecnie nazwa nie jest intuicyjna - przecież 1 obraz wart jest 1000 słów. Lub nawet opracowanie nowego widoku (do wyboru), gdzie każdy plik byłby w postaci miniatury graficznej a dopiero po najechaniu w dymku byłby szczegóły jak np. wielkość, czy data utworzenia/dodania pliku. Coś na kształt widoków z Windowsa, z Exploratora plików Windows (widok o nazwie: bardzo duże ikony).
  6. Dodaliście rozpoznawanie hiperłączy w edytorze tworzenia wiadomosci e-mail i fajnie. Temat wymaga jednak mocnego doszlifowania. KLIKALNOŚĆ HIPERŁĄCZY Przeklejone adresy www np. z przeglądarki stają się hiperłączami (niebieska czcionka i podkreslenie) i fajnie, że tak się dzieje! Klikniecie w link nie powoduje jednak otwarcia w oknie przegladarki a powinno! Cel? Czasem przy dodaniu (szczególnie) wielu linków do wiadomości e-mail, na koniec tworzenia wiadomości dobrze jest przeklikać je wszystkie celem sprawdzenia ich poprawności i zasadności dodania w danej wiadomości. Obecnie nie jest to możliwe a bardzo by się przydało - trzeba używać żmudnego kopiowania i wklejania adresu do przeglądarki co przy wielu linkach jest uciążliwe. Oczywiscie mogę kliknać w link tuż po wysłaniu wiadomosci, to też jest przydatne ale potrzebna jest opcja gdzie mogę kliknać w link już podczas tworzenia nowego e-maila. HIPERŁĄCZA WPISANE Z RĘKI Wpisanie np. www.wp.pl w treści wiadomosci powinno powodować zamianę adresu na hiperłącze od razu. Oczywiscie tak wygenerowane hiperłącze powinno byc również od razu klikalne (o co wnioskuje w pierwszej sugestii w tym wątku). Hiperłącze jest generowane ale dopiero po wysłaniu a to znów trochę mało! HIPERŁĄCZEM RÓWNIEŻ @ Wpisany adresy e-mail (w treści nowej wiadomości) powinny również być hiperłączami od razu w danej wiaodomości. Klikniecie danego adresu e-mail powinno otwierać okno kreowania nową wiadomość w domyślnym kliencie poczty. HIPERŁĄCZEM RÓWNIEŻ ADRES BEZ WWW Wydaje się, ze hiperłączem mogłoby być nie tylko adres wpisany w postaci www.wp.pl ale również adres wpisany jako np. wp.pl
  7. NIEPOTRZEBNY BACKSPACE Powiedzmy, że tworze wiadomość e-mail. Wpisałem zdanie, dałem Enter co spowodowało przejście do nowej linii, no i do tej pory wszystko fajnie. Powrót do poprzedniej linii wymaga już jednak 2 backspaców, co nie jest intuicyjne bo przecież np. Word jak również chociażby edytor z niniejszego forum wymaga tylko 1 entera. Tak jest prościej i szybciej. Obecnie niepotrzebnie trzeba się naklikać. Co ciekawe, niekiedy (w bardzo sporadycznych przypadkach) wymagany jest tylko 1 ENTER, nie wiem od czego to zależy. MNIEJSZY KURSOR Może i to bzdura ale migający kursor w pierwszej linii (gdy tworzę nową wiadomość) jest niższy niż w pozostałych liniach. To daje takie poczucie (wrażenie), jakby edytor wymuszał mniejszą czcionkę w pierwszej linii niż w pozostałych (bo przecież mniejszy kursor oznacza mniejszą czcionkę). Na całe szczęście edytor tak się nie zachowuje ale niekorzystne wrażenie pozostaje. Poprawcie proszę tą niespójność. SPRAWDZANIE PISOWNI Gdy wpiszę w nowej wiadomości np. słowo "dzieki" to wówczas podkreśla, ze popełniłem błąd wężykiem na czerwono. Gdy dokonam poprawy zmieniając e na ę to mimo, że pisownia wyrazu "dzięki" staje się w tym momencie poprawna to nadal wyraz jest podkreślany wężykiem co wprowadza w błąd i nie daje odpowiedzi czy poprawiono wszystkie literówki. Dopiero gdy dam na końcu wyrazu np spację to wówczas następuje ponowne sprawdzenie pisowni i wężyk znika. To może się wydawać bzdurą ale na co dzień jest uciążliwe.
  8. Super, dziękuję. Jeszcze 2 uwagi: 1. Ten dymek mógłby się trochę dłużej wyświetlać (z 5 sek dłużej) bo przy dłuższej sentencji znika zanim przeczytam. 2. Dymki powinny również być wyświetlane gdy ponownie wchodzę (podgląd/popraw) w dokument (ewentualnie dajcie chociaż taką opcje parametrem).
  9. Nie wiem czy to celowe ale nie wyświetla wcześniej zdefiniowanego komunikatu w towarze przy wystawianiu dokumentu oferty z użyciem przedmiotowego towaru. Mowa o komunikacie który można zdefiniować w kartotece danego towaru w zakładce Opis, zaznaczając "Wyświetlaj komunikat wystawiając dokument" Komunikat jest wyświetlany w ZK i FS więc tam działa OK.
  10. Sprawa dotyczyła faktur gdzie towary występowały na nich jako materiał, wówczas takie wydania towarów nie są pokazywane w zakładce Sprzedaż. Jest w tym jakaś logika. Dziękuję za pomoc Panie Przemku. Temat traktuje jako rozwiazany.
  11. Panie Przemku, Przesłałem na priv 2 przypadki. Proszę skoncentrować się na tym drugim, bo faktycznie w przypadku tego pierwszego rozchód dokonywany jest poprzez fakturę zaliczkową cząstkową.
  12. Informator nie pokazuje w zakładce SPRZEDAŻ w kolumnie ilość faktycznej ilości sprzedanych kompletów poprzez FL(W). Pokazuje w wspomnianej kolumnie 0. Ilości dla FS (W) są poprawnie pokazywane. Czy ten temat jest Wam znany?
  13. Ja mam trochę inny pomysł idąc tropem, który wskazał Pan Maciej Tarkowski w niniejszym wątku. W ZK pod gridem z asortymentem mógłby pojawić się grid z schowkiem prezentującym "koszyk zapotrzebowania". Ten sam grid (schowek - koszyk zapotrzebowań) powinien pojawić się pod gridem z zamówionym asortymentem w każdym niezrealizowanym ZD. W ZK klikając ppm dodajemy do schowka konkretne pozycje. Z kolei w danym ZD (pozycje wcześniej wrzucone do schowka) przenosimy na grid asortymentu danego ZD. Przy takim układzie danych, handlowiec byłby odpowiedzialny aby zamówić towar z ZK, czyli tak naprawdę skopiować do "koszyka zapotrzebowań" i tu jego rola się kończy. Dział zakupów, byłbym odpowiedzialny aby towary z koszyka zapotrzebowań zamówić na ZD u danego dostawcy. Czyli musiałby pojawić się w MENU funkcje: - dodaj do schowka (tak naprawdę ta funkcja by tylko kopiowała daną pozycję 1:1) - zrzuć na ZD (ta funkcja powinna już powinna przenosić towar na ZD, opróżniając tym samym schowek skoro dana pozycja jest już na ZD) W ZD mogłaby się pojawić informacja (w nowej kolumnie) z jakiego ZK towar pochodzi. Z kolei w ZK (po zrzuceniu pozycji z koszyka na ZD) mogłaby się pojawić informacja na jakim ZD towar jest zamówiony. Czyli i handlowiec wiedziałby gdzie i kiedy zamówiono towar a zakupowiec wiedziałby kto zamawia i kto się opiekuje zamówieniem. Jest szansa na realizację powyższego?
  14. Wracając do meritum mojego wątku z dnia 13 października 2018 podtrzymuje i proszę abyście zunifikowali sposób korygowania usług z doczepionym materiałem (funkcja: "potraktuj towar jako materiał") w taki sposób aby już na korekcie można było wskazać jakie ewentualnie materiały są zwracane poprzez KWZ. Nawet jeśli uważacie, że nie zawsze zwrot materiałów jest dokonywany to wystarczy na korekcie to tak oprogramować aby domyślnie ilość materiałów zwracanych była 0, i dopiero po świadomym wpisaniu ilości następowała korekta materiałów. Przez to, że obsługa korekty a w zasadzie zwrotu materiałów jest inna niż dla towarów to też notorycznie pracownicy zapominają o wystawianiu z ręki KWZ. Mając na uwagę konieczność zachowania chronologii w systemie, prostowanie tego po czasie jest bardzo problematyczne. Ponadto, korekta nie widzi powiązanej KWZ (nawet jak ktoś nie zapomnij i ją wystawi z ręki), nie ma też mechanizmu (raportu.zakładki) aby pokazać wszystkie KFS zawierające materiał do których nie ma wystawionej KWZ. Możecie to zunifikować, aby zwrot materiałów odbywał się analogicznie jak dla towarów?
  15. Funkcja CTRL+0 dostępna na rozrachunku polegająca na tym aby bezpośrednio z rozrachunku tworzyć w tle dyspozycje i jednocześnie je wysyłać za pomocą bankowości online do ING jest super wygodna. W/w funkcja wymaga delikatnie ulepszenia, która polegałoby na tym, że gdy zaznaczam zbiorczo wiele rozrachunków typu ZOBOWIĄZANIE (dla tego samego podmiotu) to wówczas tworzy się tylko 1 zbiorcza dyspozycja w tle. Powyższe spowoduje mniej operacji na rachunku + oszczędności na prowizjach. P.S. Wiem, ze wnioskowaną funkcję można już teraz osiągnąć poprzez tworzenie najpierw dyspozycji a dopiero później wysyłkę ale to nie jest już takie wygodne jak proste CTRL+0.
×