Izabela Szatrawska 1 Napisano 10 Marca 2017 Udostępnij Napisano 10 Marca 2017 w Konfiguracja widoku kpir Dzień dobry Jak skonfigurować widok kpir, żeby wyświetlał się na ekranie tylko bieżący miesiąc, a nie wszystkie wpisy od początku roku? Będę wdzięczna Państwu za podpowiedź. I. Sz. Link to postu
Piotr T. 0 Napisano 12 Marca 2017 Udostępnij Napisano 12 Marca 2017 w Konfiguracja widoku kpir Trzeba skorzystać z filtrów, które znajdują się nad każdą listą w module w nexo. W tym przypadki wybrać filtr data zapisu: a następnie wybrać: bieżący miesiąc Link to postu
Izabela Szatrawska 1 Napisano 12 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 12 Marca 2017 w Konfiguracja widoku kpir Ślicznie dziękuję, działa! Link to postu
Emilia Kurp 0 Napisano 15 Marca 2017 Udostępnij Napisano 15 Marca 2017 w Konfiguracja widoku kpir Mam problem z konfiguracją widoku: program nie zapisuje na stałe własnej konfiguracji kolumn, ustawienia wracajaądo ustawień domyślnych. Czy to błąd programu? Czy coś nie tak robię? Link to postu
Roman Budzisz 288 Napisano 15 Marca 2017 Udostępnij Napisano 15 Marca 2017 w Konfiguracja widoku kpir Tak na szybko (czyli dopiero teraz sprawdziłem) - nie potwierdzam. Ustawienia kolumn i filtrów są pamiętane per użytkownik. Czyli, jeżeli Pani dołożyła jakaś kolumnę do widoku modułu i/lub włączyła jakąś wartość któregoś z filtrów, to po wyłączeniu programu i uruchomieniu ponownym, (oczywiście na tego samego użytkownika) uruchamainy moduł powinien mieć takie ustawienia jakie dokonano ostatnio. Link to postu
Izabela Szatrawska 1 Napisano 15 Marca 2017 Autor Udostępnij Napisano 15 Marca 2017 w Konfiguracja widoku kpir Pani Emilio, a czy archiwizuje Pani zawsze przed zamknięciem programu? Ja tak robię zawsze, nawet przy zmianie podmiotu i zawsze program się otwiera na moich ustawieniach (a stosuję różne, dla różnych klientów, z kolorami włącznie). Proszę spróbować, może zadziała I. Sz. Link to postu
Roman Budzisz 288 Napisano 15 Marca 2017 Udostępnij Napisano 15 Marca 2017 w Konfiguracja widoku kpir Pani Izabelo. Archiwizacja zabezpiecza Pani dane przed ich utratą np. w wyniku awarii. Jeżeli takiej awarii nie było, to program powinien się uruchomić z takimi ustawieniami, z jakimi został zamknięty. Tak więc ma to działać:). Jak nie działa to jest jakiś błąd/problem :(. Link to postu
Polecane posty