papago14 0 Napisano 9 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2016 w Dlaczego sello trzyma klientów w zakładce zaległe ? Witam serdecznie Wiele razy o to chciałem zapytać ale nigdy nie było czasu, klienci o dziwo leżą w zakładce zaległe mimo to, że płatność została otrzymana, paczka zrobiona oraz wysłana i wszystko zamknięte a klienci wiszą w zakładce. Dlaczego tak jest i jak ich z tej zakładki usunąć nie usuwając paczek i dokumentów ? Cytuj Link to postu
PanBanBan Marcin 185 Napisano 9 Grudnia 2016 Udostępnij Napisano 9 Grudnia 2016 w Dlaczego sello trzyma klientów w zakładce zaległe ? Masz na myśli zakładkę transakcje zaległe? Upewnij się czy w tych zapłaconych transakcjach masz ptaszka przy "transakcja opłacona" i czy znikną stamtąd jak klikniesz w nich "zarejestruj pełną wpłatę". Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.