Marek Mastalerz 0 Napisano 14 Maja 2018 Udostępnij Napisano 14 Maja 2018 w Zdublowana faktura zakupu Mamy problem z JPK za marzec,US otrzymał plik z podwójnie wpisaną fakturą zakupu,u nas jest wszystko ok,ale po wrzuceniu pliku na podgląd faktura jest rzeczywiści wpisana podwójnie,w czym problem? CZy mozna dokupić opcję podglądu pliku JPK przed wysłaniem? Link to postu
Marcin Kasprzycki 111 Napisano 14 Maja 2018 Udostępnij Napisano 14 Maja 2018 w Zdublowana faktura zakupu W pierwszej kolejności proponuję zweryfikować listę dokumentów, które zostaną uwzględnione w pliku JPK za marzec. W tym celu proszę przejść do generowania nowego pliku. W celach łatwiejszej weryfikacji można pominąć dokumenty sprzedaży i następnie proszę rozwinąć listę dokumentów, które zostały zakwalifikowane do pliku JPK zgodnie z ustawionymi parametrami. Proszę zweryfikować, czy na liście znajdują się powielone dokumenty zakupu. Jeżeli dokumenty będą znajdowały się na liście, proszę o sprawdzenie, czy posiadają takie same numery oryginału oraz numery nadane przez Subiekta 123. Link to postu
Polecane posty