Skocz do zawartości
Forum użytkowników

Marcin Kasprzycki

InsERT
  • Ilość treści

    357
  • Rejestracja

  • Wygrane dni

    3

Marcin Kasprzycki wygrał w ostatnim dniu 3 lutego

Marcin Kasprzycki ma najbardziej lubianą zawartość!

Reputacja

11 Good

5 obserwujących

O Marcin Kasprzycki

Ostatnio na profilu byli

Blok z ostatnio odwiedzającymi jest wyłączony i nie jest wyświetlany innym użytkownikom.

  1. W tej konkretnej firmie nie posiada Pan pełnych uprawnień administracyjnych, które pozwalają na zarządzanie użytkownikami. Bardzo proszę kliknąć na ikonkę (i) przy zakładce Użytkownicy. Pojawi się tam informacja, czy w danej firmie istnieje użytkownik, którego można poprosić o nadanie pełnych uprawnień. Jeżeli takiego użytkownika w firmie nie będzie, proszę postępować zgodnie z instrukcją.
  2. Informujemy, że działanie kartoteki produktów zostało już przywrócone.
  3. Informujemy, że działanie kartoteki produktów zostało już przywrócone.
  4. Problem dotyczący działania kartoteki produktów nie jest powtarzalny u wszystkich klientów. Jeżeli nieprawidłowe działanie aplikacji w dalszym ciągu u Państwa występuje, bardzo prosimy o indywidualne zgłaszanie problemu na naszą skrzynkę subiekt123@insert.com.pl. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
  5. Po wczorajszej aktualizacji Subiekta 123 otrzymywaliśmy od Państwa zgłoszenia dotyczące problemów z logowaniem oraz działaniem kartoteki produktów. Pierwszy problem został rozwiązany, działanie aplikacji zostało przywrócone i problemy z logowaniem nie powinny aktualnie występować. Drugi problem dotyczący działania kartoteki produktów nie jest powtarzalny u wszystkich klientów. Jeżeli nieprawidłowe działanie aplikacji w dalszym ciągu u Państwa występuje, bardzo prosimy o indywidualne zgłaszanie problemu na naszą skrzynkę subiekt123@insert.com.pl. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
  6. Aktualnie weryfikujemy zgłaszane przez Państwa problemy z wydajnością aplikacji, które pojawiły się po ostatniej aktualizacji. Przepraszamy za wszelkie niedogodności.
  7. Dodanie obsługi dokumentów zaliczkowych zaplanowane jest w kolejnej aktualizacji, która zostanie udostępniona jeszcze w pierwszym kwartale 2019 roku.
  8. Aktualizacja jest od razu dostępna dla wszystkich użytkowników Subiekta 123.
  9. Aktualizacja została zakończona. Nowa wersja dostępna jest już dla wszystkich użytkowników aplikacji.
  10. W najbliższej aktualizacji zaplanowanej na przyszły tydzień pojawi się opcja określenia dodatkowych danych firmy, które mają się znaleźć na wydruku dokumentu. O dokładnym terminie aktualizacji będziemy informować na forum.
  11. Informujemy, że w dniu 15 stycznia 2019 między godziną 2:00, a 6:00 rano, nastąpi aktualizacja Subiekta 123. W nowej wersji wprowadziliśmy następujące zmiany: Możliwość tworzenia własnych schematów numeracji; Udostępnienie do edycji słownika szablonów wiadomości e-mail wysyłanych z aplikacji; Udostępnienie słownika podstaw zwolnienia z podatku VAT. Określenie podstawy zwolnienia będzie skutkowało umieszczeniem odpowiedniej adnotacji na wydruku dokumentu; Możliwość wprowadzenia dodatkowych danych firmy w konfiguracji wzorca wydruku; Poprawa znanych błędów i problemów.
  12. Numer początkowy można zmienić tylko przed wystawieniem pierwszego dokumentu. Opcja ta jest dedykowana dla klientów, którzy przechodzą do Subiekta 123 i kontynuują numerację dokumentów wystawionych poza naszym systemem.
  13. W Subiekcie 123 dostępne są do wyboru rejestry numeracyjne miesięczne oraz roczne. Charakteryzują się tym, że numeracja dokumentów rozpoczyna się od 1 z początkiem każdego miesiąca lub roku. Nie ma możliwości kontynuowania numeracji dokumentów z roku poprzedniego.
  14. Bardzo proszę o informację, czy błąd w dalszym ciągu jest powtarzalny. Jeżeli problemy z logowaniem nadal występują, proszę przejść na stronę https://mojekonto.insert.com.pl i skorzystać z opcji wylogowania z Konta InsERT. Dla pewności proszę po wylogowaniu się z konta zamknąć oraz uruchomić ponownie przeglądarkę internetową. W takiej sytuacji wszystkie karty z uruchomioną aplikacją zostaną zamknięte. Po wykonaniu próby kolejnego logowania problem nie powinien już występować. Nasz zespół przyjrzy się problemom, które wystąpiły u Pani po zmianie adresu e-mail.
  15. Nie ma możliwości powiększenia logo bezpośrednio z poziomu Subiekta 123. Logo przed wstawieniem do aplikacji powinno być odpowiednio przygotowane. Należy usunąć zbędne marginesy oraz dostosować zawartość do dostępnego miejsca na wydruku dokumentu.
×