Wojciech Łupij Napisano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2018 w Subiekt123 - błąd Po zarejestrowaniu i wpisaniu faktur nie widzę ich i występuję błąd 164FA256B54/4ER Link to postu
Marcin Kasprzycki 111 Napisano 2 Sierpnia 2018 Udostępnij Napisano 2 Sierpnia 2018 w Subiekt123 - błąd Błąd może być niepożądanym efektem, który wystąpił po zmianie loginu Konta InsERT. Jeżeli problemy z logowaniem nadal występują, proszę przejść na stronę https://mojekonto.insert.com.pl i skorzystać z opcji wylogowania z Konta InsERT. Dla pewności proszę po wylogowaniu się z konta zamknąć oraz uruchomić ponownie przeglądarkę internetową. W takiej sytuacji wszystkie karty z uruchomioną aplikacją zostaną zamknięte. Po wykonaniu próby kolejnego logowania problem nie powinien już występować. Link to postu
Polecane posty