Wojciech Wójtowicz 0 Napisano 2 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 2 Stycznia 2019 w Częściowa rezerwacja dostaw Witam Dla poprawnego prowadzenia magazynu każdy dokument powinien docelowo otrzymać status domyślny: wydany towar i wykonane usługi. Co zrobić, jeżeli nie zmieniło sie statusu na w/w Link to postu
Dariusz Nowak 138 Napisano 3 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2019 w Częściowa rezerwacja dostaw 19 godzin temu, Wojciech Wójtowicz napisał: Dla poprawnego prowadzenia magazynu każdy dokument powinien docelowo otrzymać status domyślny: wydany towar i wykonane usługi. W tym celu należy przejść do konfiguracji Typy dokumentów, otworzyć konfigurację interesującego nas typu dokumentu i na zakładce Podstawowe wybrać Status: W Wydany towar i wykonane usługi. 19 godzin temu, Wojciech Wójtowicz napisał: Co zrobić, jeżeli nie zmieniło sie statusu na w/w Zaznaczyć interesujące nas dokumenty, rozwinąć górne menu Operacje, wybrać Zmień status i zaznaczyć, który status ma zostać przypisany do danych dokumentów. Link to postu
Wojciech Wójtowicz 0 Napisano 3 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2019 w Częściowa rezerwacja dostaw Witam w zakładce typ dok. zarówno w fak. jak i w paragonach jest status W Wydany towar i wykonane usługi, poniżej dok. których pytanie dotyczy Link to postu
Dariusz Nowak 138 Napisano 7 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2019 w Częściowa rezerwacja dostaw Żeby zmienić status istniejących dokumentów, należy skorzystać z drugiego, opisanego przeze mnie powyżej rozwiązania. Dnia 3.01.2019 o 10:34, Dariusz Nowak napisał: Zaznaczyć interesujące nas dokumenty, rozwinąć górne menu Operacje, wybrać Zmień status i zaznaczyć, który status ma zostać przypisany do danych dokumentów. Link to postu
Wojciech Wójtowicz 0 Napisano 7 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2019 w Częściowa rezerwacja dostaw 4 godziny temu, Dariusz Nowak napisał: Żeby zmienić status istniejących dokumentów, należy skorzystać z drugiego, opisanego przeze mnie powyżej rozwiązania. Link to postu
Wojciech Wójtowicz 0 Napisano 7 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2019 w Częściowa rezerwacja dostaw Witam P. Darku zmiany statusy nic nie dają komunikat dla wszystkich dok. niewystarczająca ilść tow. na mag. Link to postu
Dariusz Nowak 138 Napisano 7 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 7 Stycznia 2019 w Częściowa rezerwacja dostaw (edytowane) Żeby wydać towar dokumentem sprzedaży (nawiasem mówiąc dokumentem magazynowym, który tworzy się automatycznie do dokumentu sprzedaży), musi Pan posiadać stany magazynowe. Komunikat informuje, że dnia, z którym został zapisany dokument, nie posiadał Pan na stanie towarów. Rozwiązaniem tego problemu jest przyjęcie towaru na stan z tą samą lub wcześniejszą datą, z którą zapisał Pan dokument sprzedaży lub zmiana daty zakończenia dostawy na dokumencie sprzedaży (jeśli posiada Pan wystarczającą ilość towaru, przyjętą z późniejszą datą). Edytowane 7 Stycznia 2019 przez Dariusz Nowak Link to postu
Wojciech Wójtowicz 0 Napisano 9 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 9 Stycznia 2019 w Częściowa rezerwacja dostaw P. Darku próbowałem zmienić daty zakończenia dostawy też nie działa. Link to postu
Dariusz Nowak 138 Napisano 10 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2019 w Częściowa rezerwacja dostaw Przepraszam, mój błąd. Miałem na myśli Datę magazynową. Istnieje możliwość, że nie ma Pan widocznej tej daty na dokumencie sprzedaży. Aby ją włączyć, należy w dokumencie sprzedaży rozwinąć menu koła zębatego i wybrać Ustaw widoczność pól. Po zaznaczeniu znacznika przy Data magazynowa i zatwierdzeniu przyciskiem Zapisz zmiany, będzie mógł Pan wybrać właściwą Datę magazynową, która rozwiąże Pana zagadnienie. Link to postu
Wojciech Wójtowicz 0 Napisano 10 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 10 Stycznia 2019 w Częściowa rezerwacja dostaw P. Darku dziękuję działa. Jakie skutki przyniesie zmian statusu na " unieważnienie" KFS z datą grudzień 2018. powód zwrot towaru. Link to postu
Dariusz Nowak 138 Napisano 11 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2019 w Częściowa rezerwacja dostaw 19 godzin temu, Wojciech Wójtowicz napisał: Jakie skutki przyniesie zmian statusu na " unieważnienie" KFS z datą grudzień 2018. powód zwrot towaru. Unieważniony (U) - Ustawienie statusu na Unieważniony powoduje odwołania skutków magazynowych i kasowych. W przypadku gdy istnieją powiązane dokumenty magazynowe i kasowe, to zostanie nadany im taki sam status. Musi Pan pamiętać, że z prawnego punktu widzenia do unieważnienia wymagane jest posiadanie obu egzemplarzy faktury. Nieprawidłowym jest unieważnienie dokumentu, gdy nastąpiła sprzedaż, a klient zwraca towar. W przypadku zwrotu towaru zalecam korzystać tylko i wyłącznie z korekty. Więcej o tym, kiedy można anulować fakturę, a kiedy wystawić korektę, przeczyta Pan tutaj:https://ksiegowosc.infor.pl/podatki/vat/faktura/734705,Kiedy-mozna-anulowac-fakture-a-kiedy-nalezy-wystawic-korekte.html Link to postu
Wojciech Wójtowicz 0 Napisano 11 Stycznia 2019 Autor Udostępnij Napisano 11 Stycznia 2019 w Częściowa rezerwacja dostaw Witam Tak jak pisałem chodzi o korektę, której nie chce przyjąć klient, bo dotyczy FS z 2017 a powinna 2018 z tego, co wiem nie ma to znaczeni, ale?????. Tak, więc najprościej jest anulować problematyczną korektę i wystawić nową z bieżącą datą dotyczącą FS z 2018 Link to postu
Polecane posty