Helena Matuszczak 0 Napisano 3 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2019 w Kod błędu: 16812E179AB/1E8R co to za błąd Link to postu
Marcin Kasprzycki 111 Napisano 3 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 3 Stycznia 2019 w Kod błędu: 16812E179AB/1E8R Bardzo proszę o informację, czy błąd w dalszym ciągu jest powtarzalny. Jeżeli problemy z logowaniem nadal występują, proszę przejść na stronę https://mojekonto.insert.com.pl i skorzystać z opcji wylogowania z Konta InsERT. Dla pewności proszę po wylogowaniu się z konta zamknąć oraz uruchomić ponownie przeglądarkę internetową. W takiej sytuacji wszystkie karty z uruchomioną aplikacją zostaną zamknięte. Po wykonaniu próby kolejnego logowania problem nie powinien już występować. Nasz zespół przyjrzy się problemom, które wystąpiły u Pani po zmianie adresu e-mail. Link to postu
Polecane posty