Mateusz Szultka 1 Napisano 24 Stycznia 2019 Udostępnij Napisano 24 Stycznia 2019 w Problem z wydrukiem etykiet InPost ShipX (edytowane) Witam, po przesiadce z Windows 7 na Windows 10 i przywróceniu kopii bazy Sello mam problem z wydrukami etykiet paczkomatów. Sello zachowuje się tak, jakby nie był zainstalowany Acrobat Reader, który oczywiście jest zainstalowany w wersji najnowszej. Proszę o pomoc. Pozdrawiam EDIT: Rozwiązałem problem, wystarczyło ustawić Adobe Reader jako domyślną przeglądarkę PDF Edytowane 24 Stycznia 2019 przez it7 1 Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.