Radek RW 0 Napisano 1 Marca 2019 Udostępnij Napisano 1 Marca 2019 w Brak wysłanych email w karcie klienta Gestor obsługuje IMAP co z tego, kiedy wysłane emaile z innych urządzeń nie podpinają się pod kartę klienta, pomimo wielu rozmów z konsultantami nic nie udało się z tym zrobić. Czy jest na to jakiś sposób? To jest z całkowicie sprzeczne z ideą protokołu IMAP, wada ta pozbawia ten program jednej z najistotniejszych funkcjonalności. Proszę o jakieś wsensowne wyjaśnienie. Link to postu
Igor Bernakiewicz 318 Napisano 4 Marca 2019 Udostępnij Napisano 4 Marca 2019 w Brak wysłanych email w karcie klienta Dzień dobry, Tak, ponieważ wysłana wiadomość może mieć kilku adresatów i wtedy nie wiadomo z którym miałaby być powiązana. Do jednej z najbliższych wersji zrobimy jednak zmianę, że gdy wiadomość jest wysyłana do jednego tylko adresata to nastąpi automatyczne wiązanie z klientem (po synchronizacji). Link to postu
Radek RW 0 Napisano 10 Marca 2019 Autor Udostępnij Napisano 10 Marca 2019 w Brak wysłanych email w karcie klienta Czekamy z niecierpliwością, mam nadzieję, iż to nie będzie trwało wieki Link to postu
Igor Bernakiewicz 318 Napisano 11 Marca 2019 Udostępnij Napisano 11 Marca 2019 w Brak wysłanych email w karcie klienta Dnia 10.03.2019 o 10:21, Radek RW napisał: Czekamy z niecierpliwością, mam nadzieję, iż to nie będzie trwało wieki Plan wersja letnia. Link to postu
Polecane posty