Skocz do zawartości

Brak wysłanych email w karcie klienta

Polecane posty

Gestor obsługuje IMAP co z tego, kiedy wysłane emaile z innych urządzeń nie podpinają się pod kartę klienta, pomimo wielu rozmów z konsultantami nic nie udało się z tym zrobić. Czy jest na to jakiś sposób? To jest z całkowicie sprzeczne z ideą protokołu IMAP, wada ta pozbawia ten program jednej z najistotniejszych funkcjonalności. Proszę o jakieś wsensowne wyjaśnienie. 

Link to postu

Dzień dobry,

Tak, ponieważ wysłana wiadomość może mieć kilku adresatów i wtedy nie wiadomo z którym miałaby być powiązana. Do jednej z najbliższych wersji zrobimy jednak zmianę, że gdy wiadomość jest wysyłana do jednego tylko adresata to nastąpi automatyczne wiązanie z klientem (po synchronizacji). 

Link to postu
  • Piotr Kolasa zmienił tytuł na Brak wysłanych email w karcie klienta
×
×
  • Dodaj nową pozycję...