Hanna Grześkowiak 0 Napisano 26 Marca 2019 Udostępnij Napisano 26 Marca 2019 w Przedłużenie e-abonamentu Dzień dobry, Dokonaliśmy przedłużenia e-abonamentu w Rachmistrzu Nexo Pro. Na nowo podłączyliśmy do konta wszystkie firmy klientów (jako biuro rachunkowe), jednakże w dalszym ciągu po każdym wejściu do danego klienta Rachmistrz prosi o ponowne podłączenie do konta z uwagi na błąd w uwierzytelnieniu. Proszę o wskazówki,jak rozwiązać ten problem. Link to postu
Tomasz Padarz 13 Napisano 26 Marca 2019 Udostępnij Napisano 26 Marca 2019 w Przedłużenie e-abonamentu Czy zmieniane było hasło do tego Konta InsERT? Czy dzieje się tak dla jednego podmiotu klienta czy dla wszystkich? Czy po poprawnym podłączeniu pobrany został plik licencji z przedłużonym abonamentem? Sytuacja którą Pani opisuje nie powinna mieć miejsca dlatego proszę o uszczegółowienie abyśmy mogli znaleźć przyczynę. Link to postu
Hanna Grześkowiak 0 Napisano 27 Marca 2019 Autor Udostępnij Napisano 27 Marca 2019 w Przedłużenie e-abonamentu 16 godzin temu, Tomasz Padarz napisał: Czy zmieniane było hasło do tego Konta InsERT? Nie było zmiany hasła. Czy dzieje się tak dla jednego podmiotu klienta czy dla wszystkich? Dzieje się u wszystkich klientów. Czy po poprawnym podłączeniu pobrany został plik licencji z przedłużonym abonamentem? Został pobrany plik z przedłużonym abonamentem. Sytuacja którą Pani opisuje nie powinna mieć miejsca dlatego proszę o uszczegółowienie abyśmy mogli znaleźć przyczynę. Link to postu
Tomasz Padarz 13 Napisano 27 Marca 2019 Udostępnij Napisano 27 Marca 2019 w Przedłużenie e-abonamentu Proszę przesłać mi na priv adres e-mail na który podłączane jest Konto InsERT w nexo Link to postu
Tomasz Padarz 13 Napisano 11 Kwietnia 2019 Udostępnij Napisano 11 Kwietnia 2019 w Przedłużenie e-abonamentu Dnia 26.03.2019 o 08:57, Hanna Grześkowiak napisał: Na nowo podłączyliśmy do konta wszystkie firmy klientów (jako biuro rachunkowe), jednakże w dalszym ciągu po każdym wejściu do danego klienta Rachmistrz prosi o ponowne podłączenie do konta z uwagi na błąd w uwierzytelnieniu. Udało nam się namierzyć i usunąć błąd powodujący konieczność ponownego podłączania Konta InsERT. Po podłączeniu do konta w podmiocie klienta nie powinno już ponownie się odłączać. Link to postu
Polecane posty