Adrianna B 0 Napisano 17 Września 2019 Udostępnij Napisano 17 Września 2019 w Vendero - konta e-mail Witam. Od 11 lipca br. Vedero przestało wysyłać wiadomości do naszych klientów. Do 11 lipca wszystko było ok i nic nie było zmieniane w konfiguracji. W chwili obecnej nie ma możliwości dodania jakiegokolwiek nowego adresu lub modyfikacji już istniejącego. Co może być przyczyną? Link to postu
Jacek Magiera 147 Napisano 18 Września 2019 Udostępnij Napisano 18 Września 2019 w Vendero - konta e-mail W oknie konfiguracji proszę zweryfikować wszystkie dane, a następnie wybrać opcję Testuj konfigurację -> Jaki wyskakuje komunikat? Przydatny będzie również zrzut ekranu z powyższego okna. Link to postu
Adrianna B 0 Napisano 18 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 18 Września 2019 w Vendero - konta e-mail Jak to należy zrobić, to wiem, tylko dlaczego nagle przestało działać chociaż my ze swojej strony nic nie zmienialiśmy. Nie można dodać żadnego adresu nawet z gmaila. Nie przechodzi testu. Błąd jest taki jak poniżej. Nie udało się połączyć z serwerem pocztowym. Sprawdź konfigurację i spróbuj ponownie. Informacje o błędzie: An error occurred while attempting to establish an SSL or TLS connection. One possibility is that you are trying to connect to a port which does not support SSL/TLS. The other possibility is that the SSL certificate presented by the server is not trusted by the system for one or more of the following reasons: 1. The server is using a self-signed certificate which cannot be verified. 2. The local system is missing a Root or Intermediate certificate needed to verify the server's certificate. 3. The certificate presented by the server is expired or invalid. See https://github.com/jstedfast/MailKit/blob/master/FAQ.md#InvalidSslCertificate for possible solutions. Link to postu
Jacek Magiera 147 Napisano 18 Września 2019 Udostępnij Napisano 18 Września 2019 w Vendero - konta e-mail Jaki jest ustawiony port SSL? Link to postu
Adrianna B 0 Napisano 18 Września 2019 Autor Udostępnij Napisano 18 Września 2019 w Vendero - konta e-mail 465 Link to postu
Jacek Magiera 147 Napisano 18 Września 2019 Udostępnij Napisano 18 Września 2019 w Vendero - konta e-mail Problem wynika z braku certyfikatu TLS do szyfrowania połączenia z serwerem poczty wychodzącej, a to jest wymagane przez serwer vendero od ostatniej aktualizacji. Na porcie 465 oraz 587 taki certyfikat nie jest widoczny, co za tym idzie komunikacja nie jest szyfrowana (więc nie jest bezpieczna) co generuje wskazany błąd. Proszę skontaktować się z Państwa dostawcą poczty w celu ustalenia dalszego działania (być może podania informacji o numerze szyfrowanego portu - istnieje możliwość, że wykorzystywany jest jeden z niestandardowych portów) Informacje o szyfrowaniu połączenia można sprawdzić np. przy użyciu programu Openssl. Link to postu
Polecane posty