Izabela Szatrawska 1 Napisano 14 Października 2017 Udostępnij Napisano 14 Października 2017 w Rachmistrz wersja 17.0.01 Szanowni Państwo, potrzebuję pilnie pomocy - po aktualizacji do najnowszej wersji u niektórych klientów do dokumentu Rozliczenie zaliczki za małe koszty się odpisują. Sprawdziłam wszystkie zapisy. Nie ma błędu. I u różnych klientów różne kwoty... Nie wiem o co chodzi. POMOCY... plisss, bo za wysokie podatki wychodzą klientom... Jedyna szansa poprawić koszty na pit-5 ręcznie. Ale taka robota to morderstwo... A może coś gdzieś trzeba zaznaczyć w nowej wersji? Kwoty różnic w kosztach u tych klientów są różne, rozliczenia różne: liniówka i progresywny... jedyne co ich łączy to fakt, że nie sa vatowcam). Kwoty nijak nie pasują do składek ZUS... Księgowania się zgadzają, sprawdziłam (i nie ma takich kwot w dokumentach księgowanych ani naliczeniach ZUS...) Odświeżanie strony nie pomaga. Proszę o pilną pomoc. Załączam plik... Izabela Szatrawska Rachmistrz błędy w kosztach 14.10.2017.pdf Link to postu
Izabela Szatrawska 1 Napisano 14 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 14 Października 2017 w Rachmistrz wersja 17.0.01 OK.. w jednym znalazłam swój błąd... data... Link to postu
Polecane posty