Ewa Szydełko 4 Napisano 28 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2020 w Wysyłka zbiorcza PIT 11 PIT 11 został sprawdzony z pozytywnym wynikiem, wysłanym również z pozytywnym, ale nie mogę pobrać UPO. Co jest nie tak? Wyświetla mi błąd 408. Link to postu
Roman Budzisz 288 Napisano 28 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2020 w Wysyłka zbiorcza PIT 11 Dzień dobry. Na stronach MF podane są potencjalne przyczyny tego stanu: Status „408” - przyczyny Status „408" może wskazywać m.in. na: nieobsługiwany format podpisu np. XAdES detached (podczas podpisywania tworzone są 2 pliki), nieprawidłową zawartość w elementach dokumentu np. brak identyfikatorów podatkowych, kodu US, kodowanie inne niż UTF-8, nieprawidłową strukturę pliku XML. W pierwszej kolejności proszę pojedynczą deklarację PIT-11, która została ujęta w deklaracji zbiorczej wysłać na normalną bramkę e-deklaracji (z modułu Deklaracje skarbowe) i napisać czy występuje jakiś problem. 1 Link to postu
Ewa Szydełko 4 Napisano 28 Stycznia 2020 Autor Udostępnij Napisano 28 Stycznia 2020 w Wysyłka zbiorcza PIT 11 wygląda na to, że za duzo na raz chciałam wysłać. Wysyłałam 62 sztuki. Przy kolejnej próbie wysyłałam po 10-15 i poszły. Pojedyncze wysyłki szły normalnie, bo o d tego zaczęłam. Wysłałam 3 pojedyncze, wszystkie pozytywne. masowa wysyłka była z błędem. Link to postu
Polecane posty