Agnieszka Senftleben 3 Napisano 29 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 29 Stycznia 2020 w Brak możliwości druku na wskazanej drukarce (edytowane) Dzień dobry! Otóż od aktualizacji 28.1.1 - mam problem z wydrukami na mojej drukarce, z którą jestem połączona poprzez Wi-Fi, a nie jest moją domyślną drukarką, z którą łącze się przez USB. Problem występuje nieoczekiwanie, ale jest dość denerwujący, gdyż drukując kilka/naście dokumentów (przy pojedynczych drukach też się to zdarza) część wydrukuje się na tej drukarce, a np. 1-2 dokumenty drukują się na mojej drukarce domyślnej - pomimo faktu, iż wybrałam, że druk ma iść z drukarki, z którą łącze się przez Wi-Fi. W logach aplikacji pod ścieżką AppData\Local\InsERT\Logs nie ma nawet śladu informacji, iż coś poszło nie tak. Pliku z błędem również nie uświadczysz. Oprócz poszukiwania komunikatów z błędem próbowałam: 1. Zmiany w "Parametrach Wydruku" używania "domyślnej drukarki" na "Drukarkę USB", a potem przy wydruku wybór "Drukarki Wi-FI" 2. Ustawienie w "Parametrach Wydruku" "Drukarki Wi-Fi" jako tej domyślnej. Na chwilę obecną 100% pewność, że wydrukuje mi się na drukarce Wi-Fi jest druk z pozycji podglądu. Sprawdza się to przy druku pojedynczych dokumentów, ale drukując ich dziesiątki traciłabym jedynie czas wchodząc w każdy z osobna. Problem występuje tylko w programach z linii Nexo, których używam (Rachmistrz, Gratyfikant, Subiekt) w jakimkolwiek innym programie błąd nigdy nie wystąpił. Drukarka Wi-Fi - Canon imageRUNNER 1133iF (zainstalowane najnowsze sterowniki) Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam! Edytowane 29 Stycznia 2020 przez Agnieszka Senftleben Link to postu
Polecane posty