Skocz do zawartości

Agnieszka Senftleben

Użytkownik
  • Liczba zawartości

    27
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Agnieszka Senftleben's Achievements

3

Reputacja

  1. W wersji z odznaczoną wersją EKO działa. Teraz ma to sens, bo na komputerze z systemem Windows 11 nie było wersji EKO zaznaczonej. Wszystko się wyjaśniło. Dziekuję za pomoc.
  2. Dzień dobry Po aktualizacji Gratyfikanta do wersji 46.0.1 (aktualizacja z wersji 45.x.x od razu do 46.0.1) w większości podmiotów występuje ten sam błąd odnośnie "Odcinek z wypłaty / rachunku". Nie można go ani wydrukować, ani zapisać do jako plik (w żadnym formacie) ani nawet użyć Podglądu, ponieważ występuje ciągle ten sam błąd (zrzut ekranu w załączniku). Tyczy się on większości moich podmiotów (chociaż są wyjątki) oraz tyczy się wygenerowanych wypłat w dowolnej wersji (błąd jest ten sam bez różnicy czy wypłata była generowana w aktualnej czy poprzedniej wersji). Problemu upatruję najprawdopodobniej w systemie operacyjnym, ponieważ na 4 testowanych komputerach podpiętych "do sieci" błąd występuje na tych, na których jest zainstalowany Windows 10 Pro (wersja 21H2), a na jednym, na którym jest Windows 11 problem nie występuje (inne parametry są zbliżone do siebie). Kojarzę komunikat o wycofywaniu się ze starszych systemów operacyjnych od wersji 47, aczkolwiek jakby wersja 46 była przygotowaniem gruntu, to nadal wszystkie komputery spełniają wymóg, ponieważ wersja Win 10 jest daleko dalsza niż Anniversary update. W załączniku przesyłam zrzut ekranu z podstawową specyfikacją laptopa vostro dell 3500, na którym bład występuje oraz specyfikację drugiego laptopa, na którym jest zainstalowany Windows 11 i błąd nie występuje. Liczę na pomoc w rozwiązaniu problemu.
  3. Jeśli byłoby tak jak Pan napisał, to wtedy w licencji "Typ podmiotu" miałabym "biurowy na potrzeby własne" oraz tylko okno z Właścicielem licencji tak jak mam w bazie danych mojego biura. W rzeczonym przypadku w sekcji "Dane Licencyjne" mam rozbicie na Właściciela licencji (moje biuro) oraz Właściciela danych (klienta, z jego danymi ale moim NIP), a "Typ podmiotu" to "biurowy klienta"... No nic, muszę wyjaśnić to z insertem.
  4. Dzień dobry Niestety pojawił się błąd innej maści. Po przeniesieniu licencji na moje biuro NIP podmiotu, którego bazę zmieniono się na NIP podmiotu mojego biura co tworzy problem przy próbie wysłania/wyeksportowania jakiegokolwiek dokumentu ponieważ widzi tam mój NIP, a nie NIP klienta. Nie mam możliwości zmiany NIP programu po zarejestrowaniu licencji...
  5. Pomogło. Szkoda tylko, że nigdzie nie było informacji, że to usługa płatna...
  6. Dzień dobry Mam dość nietypową sytuację natury technicznej i proszę o pomoc, ponieważ nie jestem pewna jakie rozwiązanie zastosować w moim przypadku. Klient posiadał swoją licencję na program Gratyfikant Nexo, a księgowanie odbywało się u niego na komputerze, na którym była jego licencja. Postanowiliśmy przenieść bazę danych klienta do siebie i zacząć działać na naszej, biurowej licencji Gratyfikanta Nexo Pro. 1. Nie jestem pewna, którego rozwiązania użyć w moim przypadku, ponieważ zwykła próba odłączenia licencji klienta, a podłączenia mojej informuje mnie o tym, że nie jestem administratorem danych, więc pytanie, czy należy użyć tego, co jest w tym linku: - https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/4196,procedura-nadania-pelnych-uprawnien-administratora-dla-konta-insert.html czy w tym linku: https://www.insert.com.pl/dla_uzytkownikow/e-pomoc_techniczna/3890,insert-nexo-–-w-jaki-sposob-zmienic-dane-licencyjne.html a może moja sytuacja jest inna i należy zrobić coś innego? Zaznaczam, że nie chce przenieść praw licencji klienta na mnie, chcę działać na licencji mojego biura na bazie danych klienta. 2. Licencja klienta jest na Gratyfikanta Nexo, ja posiadam licencje na Gratyfikanta Nexo Pro czy przy zmianie właściciela licencji bazy danych na moje biuro należy wykonać jakąś aktualizację lub inną czynność? Pozdrawiam!
  7. Dzień dobry Niestety ten sam problem powrócił, tylko teraz w innej firmie. Jak rozumiem bez wysłania do Państwa bazy danych podmiotu się nie obędzie?
  8. Problem rozwiązany. Dekret przeskoczył do następnego okresu obrachunkowego tj. do 2022, nie podpiął się do żadnego istniejącego rejestru (dlatego go nie znalazłam, gdy szukałam w konkretnych rejestrach), zatrzymał swój numer z 2021 roku i dopiero po ustawieniu na rejestr dowolny w 2022 się znalazł.
  9. Niestety nic nie pomogło. Nadal te same błędy.
  10. Dzień dobry W okresie obrachunkowym 2021 usunęłam jedno Polecenie Księgowania nr 5(symbol rejestru)-73, miałam następne polecenie z numerem 5-74, które chciałam przenumerować na 5-73, otrzymałam komunikat (zdj. 1): Później spróbowałam kontroli numeracji w rejestrze 5, kreator dobrze podpowiadał, żeby przenumerować 5-74, na 5-73, ale otrzymałam komunikat, że 5-73 nadal istnieje chociaż go nigdzie nie ma (zdj. 2). W konfiguracji - numeracja, jest komunikat o błędzie tj. o lukach w numeracji. (zdj. 3), aczkolwiek nauczona doświadczeniem, ponieważ podobny problem już miałam i skończyło się na wysłaniu bazy danych do was, sprawdziłam czy jest zakładka w samej numeracji odnośnie luk - nie ma (zdj. 4). Tak więc też jest to dziwne. Uprzedzając pytania, sprawdzałam bez żadnych filtrów we wszystkich rejestrach czy gdzieś ten dekret 5-73 nie został - nie było go. Podobną sytuację miałam w okresie obrachunkowym 2022, ale tam program sam przenumerował mi dekrety. Liczę na sprawną pomoc Pozdrawiam!
  11. Dzień dobry Program pomimo (jak się domyślam) dodania specjalnej opcji, do zaznaczania podczas wprowadzania wynajmu czy jest on prywatny i wskazania wspólnika liczy kwotę tego wynajmu do podstawy zdrowotnego uwzględniając go w "Przychodzie od początku roku" podczas wyliczania składek ZUS w rozliczeniach właścicielskich co nie powinno mieć miejsca.
  12. Dzień dobry Czy Gratyfikant ma w ogóle możliwość importowania raportów wygenerowanych w PUE odnośnie kwarantann i izolacji domowych, tak jak ma to miejsce z e-ZLA? Bo z pozycji "Wczytaj zaświadczenia lekarskie" (w Absencjach) wygenerowanych raportów ani samo nie pobiera, ani nie rozpoznaje plików z wymiany.
  13. Dzień dobry Popełniłam gafę i naliczyłam w poprzednich miesiącach w "Kreatorze Naliczania Wynagrodzeń" wypłaty niektórym pracownikom nie z pozycji "Nalicz wynagrodzenia", a za pomocą "Stwórz wynagrodzenia nie opierając się na systemie wynagrodzeń", po prostu dodając wypłaty do wskazanej listy płac. Opcja ta, jak się dowiedziałam dotyczy np. okazjonalnych wypłat. Teraz system informuje mnie, że pracownicy nie mają naliczonych wynagrodzeń za poprzednie miesiące, ponieważ wypłaty naliczone za pomocą "Stwórz wynagrodzenia..." są traktowane jako te dodatkowe. I teraz moje pytanie: Jest jakiś prosty sposób, aby wynagrodzenia naliczone "Poza systemem wynagrodzenia" zaliczyć jako te normalne wynagrodzenia, czy muszę po prostu usnąć konkretne wypłaty i naliczyć je od nowa już za pomocą "Nalicz wynagrodzenia"? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...