Aneta Mikulska 0 Napisano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 w Mikrogratyfikant błąd przy naliczaniu rachunków (edytowane) Robiąc rachunki do zleceń w rewizor nexo pro, w mikrogratyfikancie - po dodaniu rachunku za listopad lub grudzień, program przestaje odpowiadać. Pojawia się lista za listopad czy grudzień ale nie widać w niej rachunków, lata kółeczko z kropkami w nieskończoność. Podobny problem odnotowaliśmy w rachmistrzu. Przywróciliśmy bazę z przed aktualizacji i od nowa aktualizowaliśmy podmiot. Od początku wprowadziliśmy wszystkie rachunki i problem znowu się pojawia przy listopadzie. Listę rachunków można wydrukować ale w programie jej nie ma. O dziwo kiedyś w rachmistrzu można było dodać listopad i grudzień ale na bazie sprzed aktualizacji 28. Na aktualniej problem występował od listopada. Co możemy zrobić aby to działało. Edytowane 31 Stycznia 2020 przez Aneta Mikulska Link to postu
Jacek Filipkiewicz 370 Napisano 31 Stycznia 2020 Udostępnij Napisano 31 Stycznia 2020 w Mikrogratyfikant błąd przy naliczaniu rachunków Zawsze najpierw konserwacja bazy danych w programie serwisowym. Ewentualnie "Przywróć domyślne" w "konfiguracji widoku" listy górnej i dolnej. Link to postu
Polecane posty