Karol Rompkowski 1 Napisano 24 Października 2017 Udostępnij Napisano 24 Października 2017 w Identyfikacja operacji bankowej Witam, Mamy nietypowy problem i się zastanawiam jak go obejść. Otóż zmienił się nam dostawca usług terminalowych (płatność kartą). Utworzyliśmy nowego klienta, ustawiliśmy formę płatności - wszystko OK. Problem pojawia się, przy operacjach bankowych. Każdy przelew przychodzący od tej firny jest klasyfikowany jako niezidentyfikowany. Chyba znalazłem winowajcę - numer rachunku, z którego przychodzą przelewy, pozostał taki sam. Nie mogę go usunąć ręcznie z kartoteki poprzedniego klienta. W tej chwili po prostu ręcznie wbijamy podmiot w operacji bankowej. Czy znacie może jakiś sposób, żeby obejść to ? Dolny próg dopasowania to 85% a górny 86 %. Link to postu
Piotr Piątkowski 0 Napisano 26 Października 2017 Udostępnij Napisano 26 Października 2017 w Identyfikacja operacji bankowej usunąć nr konta nie idzie ale u mnie idzie zmienić numer na np "123" i nie powinno być kłopotu Link to postu
Karol Rompkowski 1 Napisano 27 Października 2017 Autor Udostępnij Napisano 27 Października 2017 w Identyfikacja operacji bankowej Działa, dziękuję! Link to postu
Polecane posty