Agnieszka Olejarz 0 Napisano 12 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 12 Lutego 2020 w Subiekt nexo pro - vendero obsługa zamówień Witam, potrzebuje pomocy w usprawnieniu obsługi sklepu na vendero, mam subiekta nexo pro. W tym momencie to wyglada u mnie tak: 1. Wpada zamowienie - wystaw dokument ZK na stronie administracyjnej sklepu i to jest ok dla mnie Teraz w zamówieniach w subiekcie muszę do każdego zamowienia wejść osobno i zrealizować jako dokument sprzedaży czy to paragon czy fs Czy można to jakoś usprawnić ? Dodatkowo jeżeli zamowienie jest przez payu to ok prawidłowo wpada płatność natomiast jeżeli zamowienie jest płatne przelewem lub pobranie to mam gotówkę na dokumencie i za każdym razem muszę to zmienić 3. Wysyłka - tworze etykiety nadawcze do paczkomatów (ręcznie) i enadawcy e dodatek do subiekta. Czy jest możliwość aby do klientów były wysyłane odpowiedzi zwrotne z numerem przesyłki ? Numer przesyłki teraz wpada mi do pola uwagi na paragonie Może maja Państwo jakoś inaczej to rozwiązane, najbardziej uciążliwe jest wypisywanie paragonów do każdego zamówienia i całkowity brak obsługi wysyłki numeru przesyłki. Link to postu
Jacek Magiera 147 Napisano 13 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2020 w Subiekt nexo pro - vendero obsługa zamówień 12 godzin temu, Agnieszka Olejarz napisał: 1. Wpada zamowienie - wystaw dokument ZK na stronie administracyjnej sklepu i to jest ok dla mnie Teraz w zamówieniach w subiekcie muszę do każdego zamowienia wejść osobno i zrealizować jako dokument sprzedaży czy to paragon czy fs Czy można to jakoś usprawnić ? Na ten moment nie ma takiej możliwości, ale posiadamy taką sugestię do wykorzystania w przyszłych wersjach. 12 godzin temu, Agnieszka Olejarz napisał: Dodatkowo jeżeli zamowienie jest przez payu to ok prawidłowo wpada płatność natomiast jeżeli zamowienie jest płatne przelewem lub pobranie to mam gotówkę na dokumencie i za każdym razem muszę to zmienić Przyjęliśmy, że pobranie = gotówka. Jeśli zaś idzie o przelew to z racji tego, że vendero nie obsługuje odroczonych płatności, oznaczamy klientowi płatność gotówka, ponieważ nie wiemy, czy będzie to przelew zwykły, czy odroczony i tę akcję zrzucana jest niejako na użytkownika Subiekta. To on podczas realizowania takiego ZK z vendero musi sam zdecydować, czy jest to przelew zwykły, czy płatność odroczona, więc te akcje trzeba wykonywać ręcznie. 12 godzin temu, Agnieszka Olejarz napisał: 3. Wysyłka - tworze etykiety nadawcze do paczkomatów (ręcznie) i enadawcy e dodatek do subiekta. Czy jest możliwość aby do klientów były wysyłane odpowiedzi zwrotne z numerem przesyłki ? Numer przesyłki teraz wpada mi do pola uwagi na paragonie Jeśli wysyła Pani faktury do klienta już po dodaniu numeru przesyłki do pola Uwagi to istnieje możliwość utworzenia Szablonu wiadomości, w którym będzie dodany autotekst z pola Uwagi. Oczywiście taki szablon wiadomości musi zostać przypisany do klienta. Można to zrobić zbiorczo dla wszystkich klientów - instrukcja dostępna jest tutaj. Jeśli zaś chodzi o kurierów, tworzenie paczek i generowanie etykiet z poziomu vendero - korzystanie z venderowych, wbudowanych wtyczek daje możliwość automatycznego utworzenia paczki i wygenerowania etykiety. Jeśli te operacje są wykonywane z poziomu vendero to administrator sklepu ma możliwość przesłania automatycznie wiadomości do klienta z numerem listu przewozowego. Link to postu
Polecane posty