Dawid Lurka 0 Napisano 13 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2020 w Problem z OSCGt po aktualizacji WIN10 Witam Może ktoś jest mi w stanie pomóc Mam problem po aktualizacji WIN10 , nie mogę odpalić OSC GT wyświetla się taki komunikat poniżej zdajcie Cytuj Link to postu
Dawid Lurka 0 Napisano 13 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2020 w Problem z OSCGt po aktualizacji WIN10 Witam Jeszcze jedna informacje , odinstalowałem OSC i zainstalowałem ponownie ale to nie działa, jest ten sam błąd Cytuj Link to postu
FANEO Michał 2 Napisano 13 Lutego 2020 Udostępnij Napisano 13 Lutego 2020 w Problem z OSCGt po aktualizacji WIN10 Musisz odinstalować subiekta i zainstalwoać od nowa i nie OSC odinstalwoać. Cytuj Link to postu
Dawid Lurka 0 Napisano 13 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2020 w Problem z OSCGt po aktualizacji WIN10 ok już robię Cytuj Link to postu
Dawid Lurka 0 Napisano 13 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 13 Lutego 2020 w Problem z OSCGt po aktualizacji WIN10 Wielkie Dzięki Juz wszystko działa Dziekuje Dawid Cytuj Link to postu
Dawid Lurka 0 Napisano 15 Lutego 2020 Autor Udostępnij Napisano 15 Lutego 2020 w Problem z OSCGt po aktualizacji WIN10 Witam Po ponownym uruchomieniu (ponowne uruchomienie komputera) , osc program przy pobieraniu zamówień zgłasza taki błąd "Nie można przetworzyć danych klienta z powodu błędu:: Serwer wywołał wyjątek. (Wyjątek od HRESULT: 0x80010105 (RPC_E_SERVERFAULT)) (*) Błąd: <Nie można przetworzyć danych klienta z powodu błędu: Serwer wywołał wyjątek. (Wyjątek od HRESULT: 0x80010105 (RPC_E_SERVERFAULT))>" nie zapisują się zamówienia ze sklepu , ale towary się aktualizują oraz dodają nowe Dawid Cytuj Link to postu
Polecane posty
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.